Foto: Publicitātes foto

Jaunais "BMW M2" turpina zīmola īpaši sportisko modeļu sēriju, kas aizsākās 1973. gadā ar "BMW 2002 turbo". Kompaktie izmēri un no "BMW M3" un "M4" modeļiem pārņemtā spēka piedziņas un šasijas tehnoloģija ir jaunā automobiļa koncepcijas pamatā, kas izpaužas arī eksterjera dizainā. Vadības koncepcija, kas ļauj pielāgot automobiļa iestatījumus, palīdz radīt intensīvu braukšanas pieredzi.

Jaunā "BMW M2" (G87 – rūpnīcas indekss) motora maksimālā jauda ir 460 ZS un tas par 90 ZS pārspēj sava priekšgājēja sniegumu. Maksimālais griezes moments 550 Nm tiek sasniegts no 2650 līdz 5870 apgriezieniem minūtē, bet maksimālā jauda tiek sasniegta pie 6250 apgriezieniem minūtē. Jaunais dzinējs maksimāli griežas līdz 7200 apgriezieniem minūtē.

Sešpakāpju manuālā pārnesumkārba ir pieejama kā papildaprīkojums visiem, kas vēlas izbaudīt klasisku veiktspējas pieredzi. Tā ir piemērota sportiskam braukšanas stilam, pateicoties ne tikai precīzi definētai pārslēgšanas darbībai, bet arī pārnesumu pārslēgšanas asistentam, kas, izmantojot ieslēgšanās ātruma kontroli, nodrošina bezslīdes darbību, pārslēdzot pārnesumus uz leju un bremzējot līkumos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!