Ikgadējā "Kenshiki" forumā "Toyota Motor Europe" (TME) iepazīstinājusi ar savu jaunāko veikumu, izceļot uzņēmuma vīziju, tehnoloģiju stratēģiju un atklājot jaunākos produktus un pakalpojumus, kā arī informēja par jaunākajiem soļiem uzņēmuma pārveidē par mobilitātes pakalpojumu sniedzēju.
"Toyota" globālā stratēģija ir cieši saistīta ar Eiropas klientu daudzveidīgo vajadzību apmierināšanu, tāpēc ražotāja modeļu klāsts ietver akumulatora elektromobiļus, ūdeņraža auto, kā arī hibrīda un uzlādējamā hibrīda transportlīdzekļus.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit