"Toyota" uzskata, ka ir pāragri koncentrēties uz vienu nulles izmešu risinājumu, tāpēc līdzās akumulatoru elektriskajām tehnoloģijām turpina izstrādāt arī ūdeņraža degvielas šūnu un ūdeņraža iekšdedzes dzinēju tehnoloģijas.
Ar "Rookie Racing" komandas starpniecību "Toyota" šogad Japānā ir piedalījusies visās "Super Taikyu" izturības sacīkstēs. Izmantojot savu instruktora-pilota pseidonīmu Morizo, visās tajās pie ūdeņraža dzinēja "GR Corolla H2" stūres sēdās pats "Toyota" prezidents Akio Tojoda, lai novērtētu automobili un tādējādi sniegtu ieguldījumu tā attīstībā.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit