Toyota Corolla Cross Hydrogen Concept
Foto: Publicitātes foto

"Toyota" uzskata, ka ir pāragri koncentrēties uz vienu nulles izmešu risinājumu, tāpēc līdzās akumulatoru elektriskajām tehnoloģijām turpina izstrādāt arī ūdeņraža degvielas šūnu un ūdeņraža iekšdedzes dzinēju tehnoloģijas.

Ar "Rookie Racing" komandas starpniecību "Toyota" šogad Japānā ir piedalījusies visās "Super Taikyu" izturības sacīkstēs. Izmantojot savu instruktora-pilota pseidonīmu Morizo, visās tajās pie ūdeņraža dzinēja "GR Corolla H2" stūres sēdās pats "Toyota" prezidents Akio Tojoda, lai novērtētu automobili un tādējādi sniegtu ieguldījumu tā attīstībā.

Ārpus Japānas, uz Eiropas koplietošanas ceļiem "GR Yaris H2" debitēja šī gada augustā WRC posmā Iprā Beļģijā, kur "Toyota" ūdeņraža dzinēja auto piedalījās demonstrācijas braucienos. Tā tehnoloģiskais progress deva "Toyota" inženieriem pārliecību, ka jāveido jauns ielas automobiļa prototips – "Corolla Cross H2 Concept".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!