"Opel" ar jauno "Astra" uzsāk jaunu nodaļu: Riselsheimā bāzētais autoražotājs atklājis pirmos jaunās Opel Astra Electric attēlus. Tādējādi zibeņotais zīmols prezentē pirmo pilnībā elektrisko sērijveida "Astra", kas ir nākamais solis kompaktklases dižpārdokļa gadu desmitiem ilgajā veiksmes stāstā.
Vienlaikus ar piecdurvju versijas akumulatora elektrisko modifikāciju zīmols prezentē arī jauno "Opel Astra Sports Tourer Electric", kas ir pirmais pilnībā elektriskais universālis no Vācijas ražotāja.
Jaunā "Astra Electric" sniedz tīru braukšanas prieku bez izmešiem. Elektromotors nodrošina 156 ZS jaudu un 270 ņūtonmetru maksimālo griezes momentu. Un lai gan daudzu citu elektromobiļu maksimālais ātrums ir ierobežots līdz 150 km/h vai 160 km/h, jaunās "Astra Electric" maksimālais ātrums ir 170 km/h. Atkarībā no braukšanas vēlmēm "Astra Electric" vadītāji var izvēlēties vienu no trim režīmiem: "Eco", "Normal" un "Sport".
Enerģija tiek uzkrāta 54 kWh litija jonu akumulatorā. 102 akumulatora elementi ir izvietoti 17 moduļos un nodrošina, ka jaunā "Astra Electric" var nobraukt līdz 416 kilometriem bez emisijām (WLTP ciklā).
Jaunajai "Astra Electric" ir nepieciešams tikai 12,7 kWh elektroenerģijas uz 100 kilometriem (14,9 kWh saskaņā ar WLTP). "Astra Electric" var uzlādēt līdz 80 procentiem no akumulatora ietilpības aptuveni 30 minūtēs 100 kW līdzstrāvas ātrās uzlādes stacijā. Turklāt pilnībā elektriskajai "Astra" standartaprīkojumā ir ar trīsfāzu 11 kW lādētājs, kas paredzēts mājsaimniecības stacionārajam ("wall box") lādētājam.
Akumulatori ir praktiski novietoti zem virsbūves, tāpēc salonā nav zaudēta vieta pasažieriem un bagāžai. Pat ar paceltiem aizmugurējiem sēdekļiem "Astra Sports Tourer Electric" ir 516 litru bagāžas nodalījuma tilpums, bet, sēdekļus nolaižot, tas palielinās līdz 1553 litriem.