Amerikāņu luksusa markas "Cadillac" greznais un elektriskais flagmanis "Celestiq", kas maksā tikpat kā "Rolls-Royce" jeb 300 tūkstošus ASV dolāru, izrādījies pat ļoti pieprasīts un pārspējis koncerna "General Motors" (GM) optimistiskākās prognozes.
Rudenī prezentētajam modelim jau divus mēnešus norit klientu pasūtinājumu pieņemšana, un jau šobrīd pieprasījums ir lielāks nekā plānotais ražošanas apjoms nākamajiem 18 mēnešiem, paziņojis GM. Amerikāņu autoražotājs jau bija ziņojis, ka ikgadējais izlaides apjoms
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit