Šovasar pārdošanā nonāks modernizētais "Peugeot 2008", un tas ieradīsies ar virkni jauninājumu, tostarp jaudīgāku 156 zirgspēku elektrodzinēju un 406 km sniedzamību ar pilnu uzlādi elektriskajā "e-2008" versijā.
Jaunais "Peugoet 2008" būs pieejams trīs apdares versijās un ar četriem dažādiem dzinējiem. Piedāvājumā tiks iekļauts arī jauns hibrīddzinējs.
Atjauninātajam "Peugeot 2008" ir atsvaidzināta dizaina priekšējie un aizmugurējie lukturi. Priekšpusē modeļa identitāti veido trīs vertikālas LED gaismu līnijas, kas integrētas bampera glancēti melnajos ieliktņos. Aizmugurē trīs kaķa nagus ataino jauni LED lukturi ar trim horizontālām dubultlīnijām, kuru šaurā forma piešķir automašīnai vizuālu platumu. Vēl modernāku kopainu nodrošina jauni atpakaļgaitas lukturi un virzienrādītāji ar gaismas diodēm.
Salona galvenais elements "Peugeot" automobiļos "i-Cockpit" priekšējais panelis. Aizvadītajā desmitgadē šī salona koncepcija ir integrēta jau vairāk nekā 10 miljonos automašīnu, bet jaunajā "2008" izmantota tās modernizētā un pilnveidotā versija, kas ergonomiku un braukšanas prieku paceļ jaunā līmenī.
"Peugeot 2008 Active" versijai virs stūresrata acu augstumā atrodas analogā mērinstrumentu kopa. Savukārt "Allure" un "GT" versijām savukārt ir digitālais mērinstrumentu panelis ar jauna dizaina 10" displeju, kam "GT" modeļos pieejama arī 3D funkcija. Displeja krāsu, informācijas hierarhiju un izkārtojumu katrs autobraucējs var pilnībā pielāgot atbilstoši savām vajadzībām.
Ja līdz šim "Peugeot 2008" divos zemākajos aprīkojuma līmeņos standartā bija 7" centrālais skārienekrāns, tad visām jaunā "2008" versijām standarta aprīkojumā jau ir iekļauts 10" skārienekrāns.
Elektriskā "e-2008" jaunajā versijā ir jaudīgāks 115 kW (156 ZS) dzinējs (iepriekš – 100 kW/136 ZS), ko jau izmanto "e-208" un "e-308", un akumulators ar 54 kWh ietilpību (iepriekš 50 kWh). Pateicoties vērā ņemamiem efektivitātes uzlabojumiem, jaunā "e-2008" sniedzamība ar pilnu uzlādi sasniedz 406 km (WLTP kombinētais ciklā). Iepriekš sniedzamība WLTP kombinētajā ciklā bija vien 345 km.
Provizoriskais akumulatora uzlādes laiks no 20% līdz 80% ir 30 minūtes publiskajā 100 kW uzlādes stacijā, savukārt 4 stundas un 40 minūtes pie 7,4 kW "WallBox" un 11 stundas un 10 minūtes no 3,2 kW kontaktligzdas.
Nākamā gada sākumā jaunais "2008" saņems jauno 48 voltu hibrīdiekārtu, ko veido jaunās paaudzes 136 ZS "PureTech" benzīna dzinējs apvienojumā ar elektrificētu 6-pakāpju divsajūgu pārnesumkārbu, kurā iebūvēts elektrodzinējs.
Pateicoties hibrīdsistēmas 48 V akumulatoram, kā uzlāde notiek braukšanas laikā, šī tehnoloģija piedāvā papildu griezes momentu pie zemiem dzinēja apgriezieniem un līdz pat 15% mazāku degvielas patēriņu. Braucot pilsētā, jaunais "2008 Hybrid" vairāk nekā 50% laika var darboties 100% elektriskā bezizmešu režīmā.
Jaunā "Peugeot 2008" dzinēju klāstu neveido tikai elektriskie un elektrificētie varianti; modelim pieejamo spēka agregātu spektrs ir gana plašs, lai apmierinātu visdažādākās vajadzības. Papildus elektrificētajiem dzinējiem klienti var izvēlēties arī klasiskos benzīna un dīzeļdzinējus. Piedāvājumā ir 1,2 litru trīs cilindru benzīna turbomotors, kas atkarībā no versijas attīsta 100 vai 130 ZS. Šo motoru var sajūgt ar 8-pakāpju automātisko (EAT8) vai 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu. Vēl klients var izvēlēties 1,5 litru četrcilindru dīzeļdzinēju ar 130 ZS jaudu un 8 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.