Foto: Publicitātes foto

Paralēli noslēguma testa braucieniem "Volkswagen" (VW) zīmols paziņo par pirmajām šobrīd pieprasītākā modeļa detaļām: jaunais trešās paaudzes "Tiguan" būs pieejams ar no jauna izstrādātu aktīvo piekares vadības sistēmu un tādiem SUV klases elementiem kā "HD Matrix" priekšējie lukturi.

Šis modelis balstīts uz "Modular Transverse Matrix" platformas jauno paaudzi "MQB evo". Ar "plug-in" hibrīda piedziņu jaunais "Tiguan" nākotnē ar elektroenerģiju spēs nobraukt līdz pat 100 kilometriem. Automobiļa pasaules pirmizrāde gaidāma rudenī, bet tirgū tas nonāks 2024. gadā.

"Tiguan" jau gadiem bijis VW zīmola pārdotākais modelis pasaulē. Kopš tā debijas 2007. gada rudenī šo SUV izvēlējušies vairāk nekā 7,4 miljoni cilvēku. Tagad VW piedāvās šī veiksmīgā modeļa jaunāko paaudzi.

"Tiguan" būs viens no pirmajiem automobiļiem savā klasē, kas būs pieejams ar papildu aprīkojumā piedāvātiem "HD matrix" priekšējiem lukturiem. "IQ.Light HD matrix" priekšējo lukturu tehnoloģija tikusi kopīgi izstrādāta "Tiguan" un "Touareg". Balstoties uz lejupējās pieejas principu, "premium" klases modeļa apgaismojuma tehnoloģija tagad tiks izmantota vidēja izmēra "Tiguan".

"Tiguan" interjers ir atjaunots un pārstrādāts. VW ņēmis vērā konkrētas klientu prasības, lai nodrošinātu intuitīvu vadību. Piemēram, "Tiguan" tirgū nonāks ar no jauna izstrādātu salonu un jaunu informācijas un izklaides sistēmu. Ekrāns ar izmēru līdz 15 collām skaidri attēlos tādas svarīgas funkcijas kā navigācija, mūzika un klimata kontrole, un to iespējams ar vienkāršām darbībām pielāgot.

Pateicoties "MQB evo" platformai, "Tiguan" pieejami dažādi piedziņas veidi. Tas tiks piedāvāts ar turbo dīzeļdzinējiem (TDI), turbo benzīna dzinējiem (TSI), turbo benzīna dzinējiem ar "eTSI" hibrīda sistēmu un "plug-in" hibrīda sistēmām (eHybrid). Jauno "plug-in" hibrīda piedziņu sniedzamība ar elektroenerģiju palielināta līdz pat 100 kilometriem. Turklāt visās "eHybrid" versijās uzlāde ar maiņstrāvu būs ātrāka, kā arī pirmo reizi standarta aprīkojumā būs iespējama arī uzlāde ar līdzstrāvu.

Jaunais "Tiguan" ir kļuvis par aptuveni trīs centimetriem garāks. Augstums, platums un garenbāze paliek gandrīz nemainīga salīdzinājumā ar tā priekšgājēju. Jaunās paaudzes modeļa bagāžas nodalījuma ietilpība parāda to, cik labi tiek izmantota telpa: lai gan SUV ir tikai nedaudz garāks, tā bagāžas nodalījuma ietilpība ir palielinājusies par 33 litriem – līdz kopumā 648 litriem (kad bagāžas nodalījums aizpildīts līdz aizmugurējo sēdekļu atzveltņu augstumam).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!