Jaunā "Opel Corsa" būs klāt jau šogad – ar pilnīgi jaunām elektriskās un hibrīda piedziņas tehnoloģijām "Opel" tradicionāli spēcīgo piedāvājumu mazauto segmentā pacels nākamajā līmenī.
Jaunā "Corsa" priecē ar pilnīgi jaunu dizainu, tostarp zīmolam raksturīgo "Opel" vizieri priekšpusē un labi saskatāmu "Opel" šriftā rakstītu modeļa nosaukumu uz bagāžnieka vāka.
Pēc izvēles to var aprīkot ar pilnībā digitālu priekšējo paneli, kas būvēts uz speciālās "Qualcomm Technologies" platformas "Snapdragon Cockpit" un ietver jaunu informācijas un izklaides sistēmu ar krāsainu 10 collu skārienekrānu.
Augstās tehnoloģijas atrodamas arī zem mazauto klases bestsellera motora pārsega. "Corsa Electric" tagad ir aprīkota ar jaudīgāku elektromotoru un uzlabotu akumulatoru, kas dod iespēju pēc pilnas uzlādes nobraukt 402 kilometrus (saskaņā ar WLTP). Arī pārējie spēka agregāti ir īsta novitāte – "Corsa" ir pirmais "Opel" modelis, kas būs pieejams ar 48 voltu hibrīdsistēmu.
""Opel Corsa" ir bestsellers jau vairāk nekā 40 gadus. Pēdējos divus gadus tas bija visvairāk pārdotais mazauto Vācijā, bet 2021. gadā – visvairāk pārdotais jaunais auto Apvienotajā Karalistē. Šādi panākumi ir apliecinājums mūsu veiksmīgajam darbam un motivē strādāt aizvien labāk. Jaunā "Corsa" ir vēl modernāka, vēl emocionālāka un vēl labāka. Ar tās satriecošo dizainu, augstāko segmentu tehnoloģijām un jaunām bezemisijas tehnoloģijām mēs vēlamies iedvesmot klientus – parādīt, ko mūsdienās var saņemt no maza auto," saka "Opel" izpilddirektors Floriāns Hitls.
Tāpat kā jaunākās paaudzes "Astra", arī "Corsa" ir izstrādāta pēc principa – "Detox to the max" (maksimāla attīrīšanās – tulk.). Navigācija piedāvā savienotos pakalpojumus, atpazīst balss komandu "Hey Opel" un tiek pastāvīgi atjaunināta, izmantojot mobilo datu tīklu. Navigācijas un multivides sistēmas 10 collu skārienekrāns un vadītāja datu displejs ir dzidrāki nekā iepriekš, tāpēc informāciju tajos var uztvert dažās sekundes daļās. "Apple CarPlay" un "Android Auto" funkcijas "Corsa" jaunajā multimediju sistēmā pirmo reizi var izmantot bez fiziska savienojuma ar viedierīci, savukārt viedtālruņu bezvadu uzlādei izmantojams speciāls paliktnis.
"Opel" klāstā šobrīd jau ir 12 elektrificēti modeļi, bet līdz 2028. gadam tas Eiropā kļūs par pilnībā elektrisku zīmolu. "Corsa" savulaik kļuva arī par elektropiedziņas demokratizācijas pionieri "Opel" portfelī, tāpēc nav pārsteigums, ka 2020. gadā par "Zelta stūres rata" ieguvēju kļuva tieši "Corsa-e". Jaunā "Corsa Electric" visu paceļ jau citā līmenī – ar plašākām izvēles iespējām, jaudīgāku elektromotoru un uzlabotu akumulatoru, kā arī lielāku nobraucamo attālumu.
"Corsa Electric" tiks piedāvāta ar divām piedziņas sistēmām: to varēs izvēlēties ar 100 kW (136 ZS) elektromotoru un sniedzamību līdz 357 km vai ar jauno 115 kW (156 ZS) elektromotoru un uzlaboto akumulatoru, kas saskaņā ar WLTP ļauj veikt pat 402 kilometrus. "Corsa Electric" ir ne tikai ļoti efektīva, bet arī dinamiska - ekektromotora 260 Nm maksimālais griezes moments vadītāja rīcībā ir jau no pirmā pieskāriena akseleratora pedālim.
Kad pienācis laiks "Corsa Electric" lādēt, to var izdarīt gana operatīvi. Izmantojot ātro līdzstrāvas lādētāju, akumulatoru no 20 līdz 80 procentiem var piepildīt 30 minūtēs.
Tāpat "Opel" pirmo reizi piedāvās iespēju pārslēgties uz 48 voltu sistēmas hibrīdiem, kas atkarībā no versijas attīsta 100 ZS vai 136 ZS jaudu un strādā kombinācijā ar jaunu divu sajūgu automātisko pārnesumkārbu. Īpaši efektīvo iekšdedzes un elektromotoru klāstu jaunie hibrīddzinēji papildinās jau tuvākajā nākotnē.