Foto: Publicitātes foto

Atjauninātais "Volkswagen T-Cross" pie klientiem nonāks ar uzlabotu dizainu, modernizētu standarta aprīkojumu, jaunām tehnoloģijām un no jauna izstrādātu augstākas kvalitātes salonu, sola autoražotājs.

Četru gadu laikā "T-Cross" ir iekarojis līderpozīciju kompakto SUV segmentā – šo VW modeli izvēlējušies jau aptuveni 1,2 miljoni klientu. Ar katru gadu vidēji saražotiem 300 000 automobiļu "T-Cross", kas tiek piedāvāts arī ārpus Eiropas ar "Tacua" un "Taigun" nosaukumu, šobrīd ir viens no pasaulē veiksmīgākajiem VW modeļiem.

No ārpuses atjaunotais "T-Cross" uzreiz atpazīstams pēc tā priekšpuses un aizmugures jaunā dizaina, kur integrēti jauni LED priekšējie lukturi, LED dienas gaitas gaismas un LED aizmugurējie lukturi. "IQ.Light LED matrix" priekšējie lukturi ir jaunums no VW, un tie pirmo reizi tiek piedāvāti arī "T-Cross".

Jaunā "T-Cross" salona centrālais elements ir informācijas un izklaides sistēmas displejs. Standarta komplektācijā iekļautā skārienjutīgā ekrāna izmērs pa diagonāli ir 8 collas, bet augstākas komplektācijas versijai ir 9,2 collu displejs. Turklāt visas šī četrdurvju piecvietīgā automobiļa versijas tagad standarta aprīkojumā būs pieejamas ar digitālo mērinstrumentu paneli.

Arī "T-Cross" priekšējais panelis ticis pilnībā pārveidots – tāpat kā lielākajos VW modeļos, panelim ir mīksts polsterējums un izmantoti augstākas kvalitātes virsmas materiāli. Tas pats attiecas uz "Style" un "R-Line" versiju priekšējo durvju apdarēm. Standarta aprīkojumā iekļauta gaisa kondicionēšanas sistēma, bet papildaprīkojumā pieejams automātiskā klimata kontrole ar izgaismotiem skārienslīdņiem.

Kad visi sēdekļi ir aizņemti, "T-Cross" piedāvā bagāžas nodalījuma ietilpību no 385 līdz 455 litriem (aizmugurējā sēdekļu rinda ir bīdāma uz priekšu un atpakaļ 14 cm diapazonā), ja tas ir aizpildīts līdz aizmugurējā sēdekļa augstumam. Kad aizmugurējais sēdeklis ir nolocīts (60:40 sadalījums), tiek izveidots līdzens bagāžas nodalījums ar ietilpību līdz 1281 litram (aizpildīts līdz priekšējo sēdekļu atzveltņu augstumam). Nepārtrauktais bagāžas nodalījums no aizmugures līdz priekšai tad ir 2,4 metrus garš.

VW arī ievērojami palielinājis "T-Cross" sakabes āķa noslodzi: no 55 līdz 75 kilogramiem. Šie papildu 20 kilogrami palielina maksimālo slodzi, kas vertikāli iedarbojas uz noņemamo sakabes āķi (papildaprīkojumā). Tāpēc jaunais "T-Cross" piedāvā plašākas iespējas smagākas piekabes vilkšanai. Vienlaikus tiek palielināts maksimālais atļautais velosipēdu svars, ko drīkst pārvadāt uz sakabes āķa piestiprināta turētāja – tas ir īpaši svarīgi e-velosipēdu pārvadāšanai.

Spēka agregātu izvēlei "T-Cross" modelim tiek piedāvāti tikai benzīna dzinēji – viena litra trīscilindru turbopūtes agregāts ar 95 vai 115 ZS, kā arī 1,5 litru četrcilindru motors ar 150 ZS. Dzinēji tiek sajūgti ar manuālo vai divsajūgu sekvenciālo (DSG) transmisiju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!