"Toyota" prezentējusi jaunās, nu jau otrās paaudzes mazo apvidnieku "C-HR". Tāpat kā iepriekš, arī šī modeļa abreviatūra ir atšifrējama kā "Compact High Rider" jeb "kompakts paaugstinātas pārgājības braucamrīks". Ņemot vērā, ka "C-HR" ir speciāli paredzēts Eiropas tirgum, arī tā otro paaudzi izstrādājusi "Toyota" nodaļa Eiropā.
Jaunā "Toyota C-HR" dizains kļuvis ar izteiktāku aerodinamiku, savukārt interjers padarīts plašāks un ir aprīkots ar diviem milzīgiem ekrāniem. Jaunais modelis būs pieejams tikai hibrīda versijās, turklāt viena no tām būs uzlādējamā jeb "plug-in".
Interjerā automobilim ir 12,3 collu mērinstrumentu paneļa ekrāns autovadītājam, savukārt centrālais multimediju sistēmas displejs ir tieši tikpat liela diametra. Dārgākajās "C-HR" modifikācijās būs pieejams arī projekcijas (head-up) ekrāns, panorāmas stikla jumts, salona apgaismojums 64 dažādos toņos un "JBL" audio sistēma. Savukārt sportiskā versija "GR Sport Premiere Edition" būs ar sarkaniem akcentiem salona apdarē.
Bāzes versijā "Toyota C-HR" būs pašuzlādes hibrīds ar 1,8 litru benzīna dzinēju un elektromotoru, kas kopumā attīsta 140 zirgspēku jaudu. Pakāpienu augstāk ir vēl viens priekšpiedziņas hibrīds, bet jau ar divlitru benzīna agregātu, kas kopumā ļaus sasniegt 198 ZS. Modeļu izvēles virsotnē – uzlādējamais hibrīds ar 223 ZS jaudu un visu riteņu piedziņu.
Uzlādējamais hibrīds no vietas līdz 100 km/h paātrināsies 7,2 sekundēs un maksimāli sasniegs 180 km/h. Tikai ar elektroenerģiju tas būs spējīgs nobraukt līdz 66 km distanci.