Riselsheimas autoražotājs "Opel" iepazīstina ar jaunu konceptu – "Opel Experimental". Elektriskā krosovera konceptauto, kas šogad tiek demonstrēts IAA mobilitātes pasākumā Minhenē, iezīmē "Opel" iecerēto individuālās mobilitātes nākotni. Pilnīga aerodinamiskā efektivitāte un plašs, izgaismots salons, kas aprīkots ar viegliem sēdekļiem un modernu projekcijas displeju, ir tikai daži no "Opel Experimental" galveno iezīmju elementiem.
"Opel" izpilddirektors Florians Hitls uzskata, ka "Experimental" simbolizē jaunu zīmola ēru. Tas ir kā taustāms "Opel" inovāciju trajektorijas paraugs, kas demonstrē dizaina un tehnoloģiju elementus, kuri paredzēti nākamajiem modeļiem. Dizaina nodaļas viceprezidents Marks Adamss piebilst, ka "Experimental" ir "drosmīga un tīra" dizaina filozofijas interpretācija, kas atspoguļosies arī turpmākajos sērijveida automobiļos.
"Opel Experimental" atšķiras no tradicionālā automobiļu dizaina, hroma vietā izmantojot ārējo apgaismojumu un drosmīgu grafiku, kas akcentē automobiļa raksturu. Uz "Stellantis" modernākās akumulatora elektromobiļu platformas veidotais "Experimental" apvieno estētiku un funkcionalitāti ar dramatiski sašaurinātu profilu un elektrisku visu riteņu piedziņu. Ievērības cienīgi elementi, piemēram, 180 grādu kameras, kas integrētas aizmugurējos statņos, un muskuļotās riteņu arkas spēcina tā apņēmīgo izskatu.
"Opel" dizaina filozofija izpaužas izgaismotajā "Opel Blitz" priekšdaļas centrā, ko ieskauj pagarinātā spārnu signatūras apgaismojums un nākamās paaudzes "4D Opel Vizor" modernās redzamības tehnoloģijas. "Opel Compass" gaismas izvietotas arī aizmugurē, kur apgaismojuma tehnoloģija apvienota ar elegantu stikla caurspīdīgumu, veidojot ikonisku bremžu gaismu signālu.
"Experimental" siluetā gudri izmantoti aerodinamiski risinājumi. Tā priekšpusē un aizmugurē ir aerodinamiskās lūkas, kas palielina aerodinamisko efektivitāti, un automobilim ir kopā ar "Goodyear" izstrādātas riepas no pārstrādātas gumijas un "Ronal" riteņu diski ar aktīvo funkciju, kas palielina aerodinamisko efektivitāti.
Salonā "Experimental" saglabā D segmenta ietilpību kompaktā C segmenta ietvarā. Šis "telpas detokss" panākts, pateicoties svara samazināšanas risinājumiem, piemēram, salokāmajam stūres ratam, ko nodrošina "steer-by-wire" stūres vadības sistēma bez mehāniskas saiknes ar riteņiem, un vieglie adaptīvie sēdekļi, kas izveidoti, izmantojot 3D sieta tehnoloģijas audumus.
"Detoksikācijas" filozofiju turpina "Pure Pad" un "Pure Experience". Plānais "Tech Bridge" ir paplašinātas projekcijas tehnoloģijas displejs, ko autovadītāji var personalizēt, izmantojot mākslīgo intelektu un balss vadību. Caurspīdīgais un peldošais "Pure Pad" uzlabo lietotāja pieredzi, ļaujot konfigurēt to atbilstoši personiskajām vēlmēm.
"Opel Experimental" ietver zīmola pīlārus "Detox", "Modern German" un "Greenovation", vienlaikus ieviešot emocionālu pieeju ilgtspējīgai mobilitātei. Elektrohromatiskie audumi nodrošina noskaņojuma apgaismojumu pasažieru labsajūtai un vienlaikus funkcionē kā drošības elements, piemēram, nodrošinot aklo zonu brīdinājumu. Šis tendences noteicošais konceptauto iekļaujas "Opel" tradīcijā prezentēt dizaina pētījumus, kas aizsākās 1965. gadā ar "Experimental GT".