"Ford" jau tuvākajā nākotnē klientiem sāks piedāvāt "Ranger" pikapa "plug-in" hibrīda versiju, apvienojot elektriskās piedziņas iespējas ar daudzpusību un lielām darba spējām.
Šī ir pirmā reize, kad "Ranger" apveltīts ar spraudņa hibrīda tehnoloģiju. Jaunās modifikācijas ražošana tiks sākta 2024. gada beigās, bet klientiem pirmie eksemplāri tiks piegādāti 2025. gada sākumā. Jaunais modelis "Ford" kompānijai ir ļoti būtisks, jo zīmola plānos ir piedāvāt pilnu spēka agregātu klāstu vidējā izmēra pikapu segmentā.
Jaunais hibrīds apvienos 2,3 litru "Ford EcoBoost" benzīna dzinēju ar elektromotoru un uzlādējamu akumulatoru sistēmu. Tas nozīmē, ka pilnībā elektriskajā režīmā pikaps spēs veikt vairāk nekā 40 kilometrus. Iespēja braukt bez izmešiem paver jaunus attīstības apvāršņus uzņēmumiem pilsētās, kurās arvien striktāk tiek noteiktas zema emisiju līmeņa zonas.
"Ford Ranger Plug-In Hybrid" maksimālā vilktspēja ar bremzēm aprīkotu piekabi ir 3500 kg – tāda pati kā pārējiem "Ranger" modeļiem.
Jaunais hibrīds piedāvās arī "Pro Power Onboard", kas ir īpaši noderīgs palīgs. Šī funkcija sniedz iespēju jebkurā vietā izmantot augsta patēriņa elektroierīces, pievienojot tās gan kravas nodalījumā, gan kabīnē iebūvētajām elektrības kontaktligzdām. Tas nozīmē, ka trokšņainus, lielus un smagus ģeneratorus var atstāt mājās, kravas nodalījumā atbrīvojot vairāk vietas citiem rīkiem un iekārtām.
Elektriskās piedziņas braukšanas režīmi dāvās autovadītājam lielu rīcības brīvību, ļaujot izlemt, kā un kad izmantot akumulatora enerģiju.
Tāpat "Ford Ranger Plug-in Hybrid" pikaps ieguvis jau pārbaudīto un uzticamo "Ranger" pilnpiedziņas sistēmu, kas nodrošina lieliskas bezceļu spējas, ietverot gan dažādus braukšanas režīmus, gan uzlabotas drošības funkcijas, gan noderīgus asistentus.