Foto: Publicitātes foto

Franču autoražotājs "Peugeot" laidis klajā jauno "E-Traveller" – efektīvāku, ērtāku un drošāku automobili bezizmešu braucieniem. "E-Traveller", kas paredzēts profesionāliem pasažieru pārvadājumu operatoriem (viesnīcas, maršruta transports, taksometri u.c.) atkarībā no versijas ir aprīkots ar 5 līdz 9 sēdvietām.

Īpašais VIP apdares līmenis piedāvā salona konfigurāciju ar četrām neatkarīgām sēdvietām, kas izvietotas cita pret citu, un īpaši greznu apdari un aprīkojumu (trīs zonu gaisa kondicionēšanas sistēma, aptumšots stikla jumts u.c.).

Jaunajam modelim ir bīdāmi un izņemami sēdekļi, plaukti otrajā rindā un integrētas žalūzijas. "Advanced Grip Control" saķeres sistēma, ko papildina palīgsistēma nobraukšanai no kalna, padara to daudzpusīgi izmantojamu braukšanai pa virsmām ar zemu saķeri.

Visiem jaunajiem "E-Traveller" kopīga ir īpaši plaša iekšējā telpa, kas nav ierobežota, jo akumulators atrodas zem grīdas. Modelim ir divi garumi: "Standard" (4,98 m) un "Long" (5,33 m). 1,90 m augstums nozīmē, ka ar to var iebraukt lielākajā daļā autostāvvietu.

Atkarībā no konfigurācijas jaunais "E-Traveller" var pārvadāt līdz 9 cilvēkiem, braucēju rīcībā esot 1500 litru bagāžas telpai, vai 5 cilvēkus, kam pieejams 3000 litru bagāžas tilpums. Ja "E-Traveller" ir divi vai trīs braucēji, bagāžas kapacitāte var sasniegt 4900 litrus.

Digitālāks

Automobilis ir pārņēmis "Peugeot" modeļu klāsta jauno izskatu, ko veido jauna dizaina priekšējais režģis ar jauno zīmola emblēmu tā centrā, kā arī jaunie LED priekšējie lukturi, ikoniskā "Peugeot" trīs nagu signatūra un buferis, kas optimizēts drošības un aerodinamikas ziņā, lai nodrošinātu augstāku efektivitāti.

Salonā jauno stūresratu pēc izvēles var aprīkot ar apsildi, un priekšējā panelī ir iestrādāts jaunais transmisijas kontrolieris "e-Toggle".

Visiem jaunajiem "E-Traveller" standarta aprīkojumā ir jauns 10 collu digitālais instrumentu panelis. Pie pamataprīkojuma pieder arī 10 collu HD centrālais skārienekrāns, ko izmanto audiosistēmas un savienotās navigācijas vadībai. Balss asistents ļauj kontrolēt galvenās funkcijas dabiskā valodā.

Brīdinājums par autovadītāja nogurumu, ceļa zīmju atpazīšana, joslas ieturēšanas palīgs, automātiskā avārijas bremzēšana ar gājēju un velosipēdistu noteikšanu, ātruma ierobežotājs. "E-Traveller" ir pieejamas dažādas braukšanas palīgsistēmas, kas jaunajā modelī ir papildinātas ar adaptīvo kruīza kontroli.

Sniedzamības rezerve līdz 350 km

Franču elektromobili darbina jauns, efektīvāks elektromotors, kura maksimālā jauda ir 100 kW (136 ZS) un maksimālais griezes moments 260 Nm. Jaunajam "E-Traveller" ir pieejami divi akumulatori. 50 kWh akumulators, kas piemērots ikdienas lietošanai pilsētā un piepilsētās, nodrošina nobraukuma rezervi līdz 224 km (WLTP kombinētais cikls, sertificēšanas procesā). Lai nodrošinātu optimālu daudzpusību visu veidu braucienos, 75 kWh akumulators tagad piedāvā sniedzamību līdz 350 km (WLTP kombinētais cikls, sertificēšanas procesā).

Lai optimizētu nobraukuma rezervi, jaunajam automobilim ir jauna rekuperatīvās bremzēšanas sistēma, kuras darbības intensitāti var iestatīt trīs līmeņos, izmantojot aiz stūresrata novietotās lāpstiņas. Ar 7,4 kW vienfāzes borta lādētāju un – pēc izvēles – ar 11 kW trīsfāžu lādētāju "E-Traveller" var efektīvi uzlādēt neatkarīgi no pieejamās infrastruktūras.

No 100 kW publiskā uzlādes punkta to var uzlādēt no 5 līdz 80% 38 minūtēs (50 kWh akumulators) vai 45 minūtēs (75 kWh akumulators).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!