RR_BEV_Announcement_131223_09
Foto: Publicitātes foto

Britu luksusa apvidus automobiļu ražotājs "Land Rover" ir atvēris ilgi gaidītā "Range Rover Electric" gaidīšanas sarakstu vēl pirms oficiālā tirdzniecības sākuma. Britu SUV elektriskā versija piedāvās ar "Range Rover" V8 flagmani salīdzināmu veiktspēju un "Land Rover" ekspertu izstrādātas apvidus pārgājības spējas, kas ir neatņemama "Range Rover" iezīme kopš tā pirmsākumiem 1970. gadā.

"Kopš pārdošanas sākuma 2021. gadā jaunākās paaudzes "Range Rover" ir noteicis jaunu iekārojamības etalonu. Visā pasaulē piedzīvojam lielāko pieprasījumu savā 53 gadu vēsturē," atklāj "Range Rover" izpilddirektore Džeraldīne Ingema.

Gadu ilgās virtuālās izstrādes laikā tika pilnveidota automobiļa priekšējās daļas izturība, analizētas dažādas virsbūves sistēmas, ņemtas vērā prasības šasijai un radīta spēja šķērsot virtuālu braslu ar ātrumu 50 km/h. Nu ir uzbūvēti pirmie fiziskie automobiļi un notiek prototipu testēšana.

Testi ir sākti visā pasaulē: ģeogrāfiskajā amplitūdā no Zviedrijas līdz Dubaijai un temperatūras amplitūdā no -40°C līdz +50°C. Globālā fizisko testu programma ir pielāgota "Range Rover" pirmajam pilnībā elektriskajam modelim, lai optimāli pārbaudītu elektriskās piedziņas komponentu, tostarp akumulatora, korpusa un automobiļa apakšdaļas izturību, kā arī auto dinamiku saistībā ar elektriskās piedziņas veiktspēju paaugstinātas darba temperatūras apstākļos.

"Mēs tuvojamies mērķim radīt visu laiku klusāko un izsmalcinātāko "Range Rover". Īpašie elementi, kas ir "Range Rover" panākumu pamatā, paliek nemainīgi: pārlaicīgs, minimālistiks dizains, mierpilns salons un spēja braukt jebkur – taču tagad apvienojumā ar nulles emisiju. "Range Rover Electric" tiks piedāvāts modeļu saimē kopā ar vieglo hibrīdu (MHEV) un uzlādējamo hibrīdu (PHEV), un šāds klāsts spēs apmierināt visdažādākās mūsu klientu vajadzības," saka JLR produktu inženierijas izpilddirektors Tomass Millers.

Jaunais "Range Rover Electric" tiek konstruēts un izstrādāts Apvienotajā Karalistē, izmantojot modulāro garenvirziena arhitektūru (MLA), kopā ar pašreizējiem vieglā un uzlādējamā hibrīda automobiļiem. Pirmo reizi akumulatori un piedziņa tiks izgatavoti JLR jaunajā Elektriskās piedziņas ražošanas centrā Apvienotajā Karalistē. Tas viss paātrinātā tempā tuvina "Range Rover" savam mērķim – 2039. gadā sasniegt nulles oglekļa emisiju.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!