"Audi" apvidnieku saimes flagmanis "Q7" piedzīvojis vēl vienu atjauninājumu, kas skāris gan dizainu, gan tehnoloģijas.
Pirmo reizi "Q7" modelī "HD Matrix LED" priekšējie lukturi ar lāzera gaismām ir aprīkoti ar digitālajiem dienas gaitas lukturiem un maināmiem gaismas parakstiem. Jaunumus gaismu dizainā noslēdz digitālie OLED aizmugurējie lukturi ar četriem izvēles aizmugurējo gaismu dizainiem. Jauni vieglmetāla disku dizaini, krāsas, dekoratīvie ielaidumi un sēdekļi ar kontrastējošām šuvēm piešķir "Q7" vēl augstāka līmeņa individualizēšanas iespējas.
Papildu aprīkojumā iespējams izvēlēties elektroniski vadāmu pneimatisko balstiekārtu ar pastāvīgi adaptīvu amortizācijas sistēmu. Atkarībā no autovadītāja vēlmēm un braukšanas situācijas balstiekārta pielāgo braukšanas augstumu pat par 90 milimetriem, vienlaikus nodrošinot arī līmeņa kontroli. Turklāt papildaprīkojumā ir pieejama visu riteņu stūrēšana. Mazā ātrumā aizmugurējie riteņi pagriežas pat par pieciem grādiem pretējā virzienā attiecībā pret priekšējiem riteņiem, tādējādi tiek samazināts apgriešanās rādiuss pat par vienu metru. Vienlaikus šī sistēma vadītājam sniedz gan lielāku komfortu, gan papildu stabilitāti lielākā ātrumā, jo aizmugurējie riteņi sagriežas tajā pat virzienā kā priekšējie riteņi.
Vēl viena noderīga funkcija ir attālināti vadāmā "Park Assist Plus". Tā izmanto kameru kopā ar radara un ultraskaņas sensoriem, lai "Audi Q7" viegli manevrētu šaurās stāvvietās. Vadītājs var kontrolēt parkošanās manevru, izmantojot "myAudi" lietotni savā viedtālrunī.
Modeļu klāsts sākas ar "45 TDI quattro" versiju, kas ir aprīkota ar trīs litru dīzeļdzinēju, kura jauda ir 231 ZS un iespaidīgs 500 Nm griezes moments. "Audi Q7 45 TDI" no 0 līdz 100 km/h paātrinās 7,1 sekundē un tā maksimālais ātrums ir 226 km/h. Šim dzinējam seko "50 TDI quattro", kas ir jaudīgāka versija ar 286 ZS jaudu un 600 Nm griezes momentu. Tādējādi lielais SUV no nulles līdz 100 km/h paātrinās 6,1 sekundē un sasniedz 241 km/h maksimālo ātrumu.
"Audi Q7 55 TFSI" ir trīs litru, sešu cilindru benzīna dzinējs ar tiešo degvielas iesmidzināšanu, kas nodrošina 340 ZS jaudu. Tā maksimālais griezes moments ir 500 Nm. Pateicoties ar turbīnu aprīkotajam benzīna dzinējam, "Audi Q7" no 0 līdz 100 km/h paātrinās 5,6 sekundēs. Tas spēj sasniegt 250 km/h maksimālo ātrumu, kas ir elektroniski ierobežots.
Visi dzinēji darbojas kopā ar astoņu pārnesumu "Tiptronic" ātrumkārbu, "quattro" pastāvīgo četru riteņu piedziņu un mērenā hibrīda sistēmu, kas spēj samazināt degvielas patēriņu pat par 0,5 litriem uz 100 kilometriem. Ātrumā starp 55 un 160 km/h "Q7" var braukt ar izslēgtu dzinēju līdz pat 40 sekundēm, ja vadītājs noņem kāju no akseleratora pedāļa. Visi "Audi Q7" V6 dzinēji var lepoties ar vilkšanas jaudu līdz 3,5 tonnām.
Modeļa klāsta atjaunināšanas ietvaros "SQ7 TFSI" tagad aprīkots ar jau zināmo četru litru TFSI dzinēju ar 507 ZS jaudu un 770 Nm griezes momentu, kā arī ātri pārslēdzamu astoņu pakāpju "Tiptronic" ātrumkārbu un "quattro" pilnpiedziņu. Ar šo dzinēju "SQ7" no nulles līdz 100 km/h paātrinās tikai 4,1 sekundē, bet elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums ir 250 km/h.
Pirmās paaudzes "Audi Q7" tika prezentēts 2005. gada Frankfurtes automobiļu izstādē (IAA), kad apritēja 25 gadi kopš "quattro" pastāvīgās četru riteņu piedziņas ar "Torsen" centrālo diferenciāli ieviešanas. Pirmās paaudzes "Q7", kas bija vairāk nekā piecus metrus garš, nodrošinot vietu salonā septiņiem cilvēkiem un bagāžas nodalījuma tilpumu līdz 2035 litriem, uzreiz kļuva par SUV segmenta flagmani. No ražošanas sākuma 2006. gadā līdz pirmās paaudzes ražošanas beigām 2015. gadā vairāk nekā 550 000 klientu izvēlējās pirmās paaudzes "Q7".