Šādu lēmumu komanda bija spiesta pieņemt pēc tam, kad šajā nedēļā jaunais modelis nespēja izturēt visus 17 FIA obligātos triecienizturības pārbaudījumus.
'Autosport' ziņo, ka no 17 testiem HRT izturēja 14, divos izkrita, bet vienu vispār nevarēja aizvadīt. Nevar aizmist, ka šajā sezonā jaunie tehniskie noteikumi paredz, ka visi FIA testi ir jāpabeidz pirms jaunais modelis parādās trasē testos.
Komanda ziņo, ka pati šasija izturēja visus triecienizturības testus, bet par nieka starpību nespēja iziet testu drošības stieņa izturībā apvelšanās gadījumā un mašīnas purngala izturībā sānu trieciena gadījumā. Savukārt purngala frontālās izturības tests nemaz netika veikts, jo netika izturēts sānu trieciena pārbaudījums.
Pati komanda ziņo, ka lielākas raizes sagādātu, ja netiktu izturērts kāds no šasijas triecienizturības testiem un šajā gadījumā lielas problēmas nebūs. Tomēr šī aizķeršanās aizkavēs modeļa attīstību par nedēļu un tas nozīmē, ka jaunais modelis nebūs gatavs uz Barselonas pirmajiem testiem.
Nevar aizmirst, ka HRT komanda pērn testos pirms sezonas vispār neveica nevienu kilometru, bet šogad situācija ar komandu ir vēl sarežģītāka, jo paralēli notiek jaunas komandas bāzes veidošana Madrides apkārtnē un faktiski jaunas komandas veidošana, jo ar Kolina Kolesa aiziešanu vienībā izrtūkst arī liels skaits darbinieku tehniskajā departamentā. Tāpat nenorimst baumas par to, ka HRT komanda meklē jaunus īpašniekus.
Atgādinām, ka 2012.gada sezonā HRT sastāvā startēs pieredzējušais Pedro de la Rosa, kas ar pērnā gada modeli piedalījās arī testos Heresā, kā arī indietis Narains Kartikejans.