Starts mazliet veiksmīgāks izdevās Fetelam, kurš pirms pirmā līkuma nokļuva tieši blakus ”pole position” īpašniekam Vēberam, taču atradās iekšmalā un viegli spēja pārņemt vadību. Atraktīva cīņa turpinājās arī nākamajās taisnēs – Vēbers neveiksmīgi centās atkarot zaudēto pirmo vietu, bet Alonso trešajā līkumā tika garām Hamiltonam.
Diviem braucējiem sacensības beidzās jau pirmajā aplī, kad cīņas karstumā Kobajaši kļūdoties aizķēra priekšā braucošos Rosbergu un Batonu. Zīmīgi, ka tieši Kobajaši sacensības spēja turpināt, lai arī ar bojātu mašīnu bija spiests doties boksos, vēlāk saņēma ”drive through” sodu un beigās vienalga izstājās.
”Mani aizķēra Kobajaši,” pa radio komandai sūdzējās Batons, kuram šī neveiksme nozīmē beigas cīņai par čempiontitulu. ”Kas par idiotu!”
14. un 15. aplī visi vadošie braucēji devās boksos, taču tobrīd jau sportisti bija paretojušies un pozīciju izmaiņas nenotika – drošā vadībā joprojām atradās Fetels, kuram sekoja Vēbers, Alonso, Hamiltons, Masa un Raikonens. Tiesa, Hamiltons drīz sāka sūdzēties par problēmām ar riepām, Masa tika viņam garām, paceļoties uz ceturto pozīciju, bet pats ”McLaren” pilots jau 26 apļa beigās otro reizi devās pēc jaunām riepām.
Tikai starp 32. un 35. apli boksos otro reizi iebrauca arī pārējie līderi. Rezultātā Fetels, kurš pirms tam vienā no līkumiem kļūdījās bremzējot un izbrauca ārpus trases, saglabāja vadību, bet aiz viņa turpināja braukt Vēbers, Alonso, kuram cieši uz pēdām mina pēdējās sacīkstēs arvien labāk braucošais komandas biedrs Masa, kā arī Raikonens un Hamiltons, kuri uz boksu apmeklējumu rēķina bija apmainījušies vietām. Jau ilgu laiku Fetela pārsvars pār otrajā vietā braucošo Vēberu saglabājās piecu un vairāk sekunžu apmērā.
Tikmēr Hamiltons 42. aplī veica vēl vienu riepu nomaiņu, kas viņam bija jau trešais pitstops šajā dienā, atkrītot uz desmito vietu.
Fetelam izcīnot trešo uzvaru pēc kārtas, izdevies kļūt arī par jauno F1 kopvērtējuma līderi. Gandrīz četrus mēnešus vadībā atradās Alonso. Savukārt Vēbers, finišējot otrajā vietā, nodrošināja ”Red Bull” pirmo dubultuzvaru 2012. gada sezonā. Tā, starp citu, ir pirmā reize, kad kāda no komandām šogad vispār izcīna pirmās divas vietas. Līdzšinējais kopvērtējuma līderis Alonso finišēja trešais un var teikt, ka viņa un Fetela starpā cīņa sākas no nulles – abus šķir seši punkti, kad līdz sezonas beigām vēl četras sacīkstes.
Tikmēr vēl vienu labu sacīksti aizvadīja Alonso pārinieks Masa, kuram gan komanda pa radio ieteica neturēties cieši aiz muguras komandas biedram, lai neapdraudētu titula pretendenta sacīksti. Raikonens beigās finišēja piektais, aiz sevis atstājot Hilkenbergu, Grožānu, ”Toro Rosso” pilotus Verņē un Rikjardo, kā arī Hamiltonu, kurš neilgi pirms finiša aizķēra trasē nokļuvušos mākslīgās zāles gabalus un tik tikko spēja iegūt pēdējo pieejamo punktu. Līdz ar to ”Red Bull” un ”Ferrari” šajā reizē savāca visvairāk pieejamos punktus, bet ”McLaren” tika tikai pie viena, no otrās kontruktoru kausā vietas atkrītot uz trešo.
Nākamais F1 posms notiks 28. oktobrī Indijā.
V | Pilots | Komanda | Apļi | Laiks | Startā | P |
1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 55 | 1:36:28.651 | 2 | 25 |
2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 55 | +8.231 | 1 | 18 |
3 | Fernando Alonso | Ferrari | 55 | +13.944 | 4 | 15 |
4 | Felipe Massa | Ferrari | 55 | +20.168 | 6 | 12 |
5 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 55 | +36.739 | 5 | 10 |
6 | Nico Hulkenberg | Force India-Mercedes | 55 | +45.301 | 8 | 8 |
7 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 55 | +54.812 | 7 | 6 |
8 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | 55 | +1:09.589 | 16 | 4 |
9 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 55 | +1:11.787 | 21 | 2 |
10 | Lewis Hamilton | McLaren-Mercedes | 55 | +1:19.692 | 3 | 1 |
11 | Sergio Perez | Sauber-Ferrari | 55 | +1:20.062 | 12 | |
12 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 55 | +1:24.448 | 14 | |
13 | Michael Schumacher | Mercedes | 55 | +1:29.241 | 10 | |
14 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 55 | +1:34.924 | 15 | |
15 | Bruno Senna | Williams-Renault | 55 | +1:36.902 | 17 | |
16 | Vitaly Petrov | Caterham-Renault | 54 | +1 aplis | 18 | |
17 | Heikki Kovalainen | Caterham-Renault | 54 | +1 aplis | 19 | |
18 | Timo Glock | Marussia-Cosworth | 54 | +1 aplis | 20 | |
19 | Charles Pic | Marussia-Cosworth | 53 | +2 apļi | 24 | |
20 | Narain Karthikeyan | HRT-Cosworth | 53 | +2 apļi | 23 | |
Izstājās | ||||||
- | Pedro de la Rosa | HRT-Cosworth | 16 | - | 22 | |
- | Kamui Kobayashi | Sauber-Ferrari | 16 | - | 13 | |
- | Nico Rosberg | Mercedes | 1 | - | 9 | |
- | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 1 | - | 11 |
Vieta | Pilots | Punkti | Vieta | Konstruktors | Punkti |
1 | Sebastian Vettel | 215 | 1 | Red Bull/Renault | 367 |
2 | Fernando Alonso | 209 | 2 | Ferrari | 290 |
3 | Kimi Raikkonen | 167 | 3 | McLaren/Mercedes | 284 |
4 | Lewis Hamilton | 153 | 4 | Lotus/Renault | 255 |
5 | Mark Webber | 152 | 5 | Mercedes | 136 |
6 | Jenson Button | 131 | 6 | Sauber/Ferrari | 116 |
7 | Nico Rosberg | 93 | 7 | Force India/Mercedes | 89 |
8 | Romain Grosjean | 88 | 8 | Williams/Renault | 58 |
9 | Felipe Massa | 81 | 9 | Toro Rosso/Ferrari | 21 |
10 | Sergio Perez | 66 | 10 | Marussia/Cosworth | 0 |
11 | Kamui Kobayashi | 50 | 11 | Caterham/Renault | 0 |
12 | Nico Hulkenberg | 45 | 12 | HRT/Cosworth | 0 |
13 | Paul Di Resta | 44 | |||
14 | Michael Schumacher | 43 | |||
15 | Pastor Maldonado | 33 | |||
16 | Bruno Senna | 25 | |||
17 | Jean-Eric Vergne | 12 | |||
18 | Daniel Ricciardo | 9 | |||
19 | Timo Glock | 0 | |||
20 | Heikki Kovalainen | 0 | |||
21 | Vitaly Petrov | 0 | |||
22 | Jerome D'Ambrosio | 0 | |||
23 | Charles Pic | 0 | |||
24 | Narain Karthikeyan | 0 | |||
25 | Pedro de la Rosa | 0 |