"Esmu jau vairākus gadus apsvēris šo soli, bet tagad tas tiks realizēts dzīvē, jo ir daudz un dažādi objektīvi un iespējams, arī subjektīvi faktori. Ir jānāk kādam jaunam cilvēkam, ar redzējumu par nākotno, ne tikai patīkāmām atmiņām," savā paziņojumā aiziešanas iemeslus skaidro Modris Kalnciems. "Ar patiesu gandarījumu varu skatīties atpakaļ un ļoti ceru, ka arī turpmāk ūdens motosporta vadībā esošie ļaudis spēs turēt līdzi un sasniegt vēl augstākus rezultātus, jo esam jau pierādījuši mūsu varēšanu ar uzvaru F1 pasaules čempionāta posmā. Mums gan joprojām nav F1 pasaules čempionu, taču es ticu, ka Latvijai būs savs F1 pasaules čempions."
"Esmu ļoti gandarīts, ka vairāk nekā 20 gadus ar vecāko brāli Agri esam veiksmīgi vadījuši šo sporta nozari. Latvijas sportistu sasniegumi šajā laika periodā ir ļoti augstu vērtējami. Latvijas sportistu tehnika ir pilnīgi nomainījusies un gandrīz par 90% tās ir Starptautiskiem noteikumiem atbilstošas ātrumlaivas. Latvijas sportisti ir izcīnījuši 25 pasaules čempionu titulus, 13 Eiropas čempionu titulus un 99 reizes kāpuši uz pasaules un Eiropas čempionātu apbalvošanas pjedestāliem," paveikto uzskaita Modris Kalnciems.
Modris Kalnciems ūdens motosportā ir vairāk nekā 32 gadus. Savulaik bijis vairākkārtējs Latvijas čempions un PSRS vicečempions ūdensmotosportā dažādās klasēs, vēlāk startēja arī "Formula4" un "Formula2" klasēs, kļuva par pirmo Baltijas sportistu, kurš ieguva F-1 superlicenci, tomēr augstākā līmeņa sacensībās viņš tā arī nestartēja. Vēlāk viņš kļuva par Latvijas F1 komandas "Kalnciems Racig Team" menedžeri un sacensību organizatoru.