Formula tika prezentēta "McLaren" tehnoloģiju centrā Vokingā, Lielbritānijā un klātienē to vēroja 250 viesi un preses pārstāvji.
Ar "Mercedes" motoru apgādāto formulu 2013. gada sezonā pilotēs 2009. gada F1 čempions Džensons Batons un jaunais meksikāņu talants Serhio Peress, kurš komandai šogad pievienojies no "Sauber" nometnes. Tās arī ir lielākās izmaiņas – komandu pametis tās līdzšinējā zvaigzne Luiss Hamiltons.
2012. gada F1 sezonā "McLaren" vienības piloti Batons un Hamiltons pa abiem izcīnīja septiņas uzvaras sacīkstēs, astoņas pirmās starta vietas, 13 pjedestālus un pilnīgi visos posmos vismaz viens no viņiem ieguva punktus. Taču kopvērtējumā situācija nebija tik spoža, jo Hamiltons palika ceturtais, bet Batons sezonu noslēdza piektajā vietā, kamēr "McLaren/Mercedes" konstruktoru kausā finišēja trešie.
Pie uzvaras komandu ieskaitē "McLaren" pēdējo reizi tika tālajā 1998. gadā, lai gan kopš tā laika tikai vienu reizi (neskaitot diskvalifikāciju 2007. gadā) tai nav izdevies iekļūt labāko trijniekā. Pilotu ieskaitē "McLaren" pēdējo titulu izcīnīja 2008. gadā, kad čempionātā uzvarēja Luiss Hamiltons.
"McLaren" modelis MP4-28 vizuāli ļoti neatšķiras no sava sava priekšgājēja, taču komanda apgalvo ka tas veidots pielietojot daudz radikālākas idejas, lai nepieļautu rezultātu lejupslīdi sezonas vidusdaļā. Faktiski šī esot padziļināti pārbūvēta veiksmīgā MP4-27 šasija, ar galvenajām izmaiņām mašīnas purngalā un priekšējā piekarē. Tāpat notikušas izmaiņas sānu gaisa savācēju dizainā un virsbūves aizmugurē.
"Visu pagājušo sezonu bijām ļoti spēcīgi, tomēr tādu vai citādu iemeslu dēļ nespējām visu sakopot tā, lai varētu cīnīties par titulu un tā ir tā lieta, ko 2013. gadā gribam mainīt," prezentācijā teica komandas jaunais līderis Batons. "Domāju, ka šī ir labākā mašīna, ko mēs jebkad esam radījuši. Es zinu, ka inženieri ir pārbaudījuši ik katru sīkumu visās iespējamajās jomās."
Šī prezentācija arī iezīmēja jubilejas sezonas sākšanos, jo tieši šogad "McLaren" komanda svin savu piecdesmitgadi.