Monterkarlo vēsturiskais rallijs notika 16. reizi, vairāk nekā 300 ekipāžām sacenšoties vairāku valstu ceļos. Šajās sacensībās kā galvenais rādītājs uzvarētāju noteikšanai ir māka noturēt iepriekš noteikto vidējo ātrumu. Rallija dalībniekiem ir iespēja izbaudīt arī klasiskā Montekarlo rallija ātrumposmus, kā arī kalnu ceļus, kurus ikdienā izmanto tikai vietējie iedzīvotāji.
Naktī no ceturtdienas uz piektdienu Montekarlo mērķi sasniedza 222 ekipāžas. Elbakjans ar "Moskvitch 408" ieņēma 212. vietu, bet Terentjeviem, kuru vadītā angļu "Triumph TR4A IRS" tehniskās problēmas negatīvi ietekmēja abu mašīnu rezultātus, ierindojās 215. vietā.
"Abas automašīnas sasniegušas finišu Montekarlo. Lielākais prieks par to, ka izdevies sagatavot "Moskvitch 408" automašīnu, kurai ir pa spēkam pārvarēt vairākus tūkstošus kilometrus un finišēt Montekarlo. Ja ar šo automašīnu brauc akurāti, apzināti nelaužot, tad nākamajos gados noteikti varam pretendēt arī uz augstākām vietām. Pēdējos posmos arī stūrmanis Edgars Trūps apliecināja, ka ir iespēja braucienu veidot tā, lai netiktu aprēķināti soda punkti," rezumē "RE Autoclub" direktors un pilots Roberts Elbakjans.
Latvijas autosporta ļaudis iesaistīti arī vēl vienas Montekarlo vēsturiskā rallija komandas darbībā. To atpazīst pēc 1960. gada izlaiduma melnajām "GAZ Volga M21". Kopā ar "Volgu" trio startē arī Iļja Kašins un Krišjānis Caune ar "Jaguar Type E 1970" un Kārlis Miķelsons/Normunds Vuguls ("Jaguar XK 140 Coupe 1956". Miķelsona ekipāža kopvērtējumā ieņēma augsto 28. vietu.