Iespējams, daudzi nolēma, ka tā ir kļūda, taču tā vis nav - lai arī Ošens Latvijas rallijos nav redzēts jau vairākus gadus, viņš joprojām ir Latvijas sportists. Šai sakarā ir nepieciešama neliela atkāpe pagātnē - 2008. gadā Latvija un Lielbritānija izveidoja kopīgu rallija programmu "Junior Rallying". Izmantojot to, ka Latvijā autosporta sacensībās jaunieši drīkst piedalīties no 16 gadu vecuma, briti nolēma savus jaunos talantus skolot Latvijā, lai savās mājās pirmo ralliju viņi jau aizvadītu kā pieredzējuši sportisti, jo Lielbritānijā šis vecuma limits ir 18 gadi.
Pirmais no britu puišiem, kas sāka startēt mūsu rallijsprintos un vēlāk rallijos, bija Toms Keivs, tad viņam pievienojās Tomass Klārks un Ošens Praiss. Jaunieši brauca ar vientilta piedziņas automašīnām un viņus apmācīja pieredzējuši britu stūrmaņi. Līguma nosacījumi ar Latvijas Automobiļu federāciju (LAF) liek šiem pilotiem vēl piecus gadus pēc programmas "absolvēšanas" sacensībās startēt ar Latvijas autosporta licenci, kas nozīmē, ka pretim viņu vārdam dalībnieku sarakstā parādās Latvijas nosaukums. Tādā veidā Ošens Praiss arī ir kļuvis par labāko Latvijas rallija pilotu šajā Eiropas rangā, jo tajā tiek vērtētas FIA reģistrētas sacensības - neviens Latvijas rallijs tāds nav, kamēr Lielbritānijas čempionāta posmi ir.