Malaizijas Grand Prix F-1 - 4
Foto: AFP/Scanpix

Bijušais F-1 komandas boss Flavio Briatore uzskata, ka "Red Bull" komandas vadība Malaizijas "Grand Prix" parādījusi savu mazdūšību un to, ka viņiem "var kāpt uz galvas", ziņo ārzemju mediji.

"Kad komanda izcīna pirmo uzvaru sezonā, parasti uz goda pjedestālu pēc kausa dodas tās vadītājs, bet Kristianam Horneram nepietika drosmes, jo visi "Red Bull" bija nobijušies par to, ka pilots ir atļāvies ignorēt vadības norādījumus," norāda pieredzējušais itālis. "Tas, ka Horners neaizgāja uz apbalvošanu, kad viņa komanda izcīnīja dubultuzvaru, norāda uz viņa vājumu. Tagad komandā galvenais ir Fetels, bet komandu nevar vadīt tas, kurš brauc sacensībās."

Saņemt komandu kausu Sepangā devās "Red Bull" tehniskais direktors Adrians Ņūvijs.

"Viņu formula ir konkurētspējīga, bet Sepangas posms parādīja, ka šai komandā nav galvenā. Nebija vadītāja, kam piemistu nepieciešamā vīrišķība, lai liktu pilotiem samainīties pozīcijām vēlreiz," intervijā "RAI Radio" izteicies Briatore.

Bijušais "Benetton" un "Renault" F-1 komandas boss uzskata, ka pēc Malaizijas "Grand Prix" notikušā incidenta starp "Red Bull" pilotiem Sebastjanu Fetelu un Marku Vēberu nākamsezon viņiem nevajadzētu braukt vienā komandā, un ka šīs sezonas beigās Vēbers vai Fetels pametīs "Red Bull" vienību.

"Domāju, viņu savstarpējās attiecības ir neatgriezeniski sabojātas," saka Briatore. "Arī iepriekš tās bija formālas, kā to pierādīja pēdējie notikumi, bet tagad tās diez vai uzlabosies. Abi ir profesionāļi, turpinās uzvarēt sacensībās, taču maz ticams, ka Marks nākotnē palīdzēs Fetelam, un otrādi. Komandā būs divi ienaidnieki, un tas, jācer, nāks par labu "Ferrari"."

Kā ziņots Malaizijas "Grand Prix" beidzās ar skandālu, kad Fetels ignorēja komandas vadības norādījumus un apdzina savu komandas biedru, atņemot viņam pirmo vietu, par ko Vēbers bija ļoti sašutis.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!