Pēc Ķīnas "Grand Prix" izcīņas daudzas F-1 komandas atkārtoti norādīja, ka situācija ar riepām šosezon kļūst arvien "sāpīgāka", un sacensības sāk zaudēt savu pamata funkciju - noteikt ātrākos pilotus, raksta ārzemju mediji.
"Tas ir diezgan mokoši - no starta līdz finišam nepārtraukti censties saglabāt riepas," pēc Ķīnas "Grand Prix" posma bija sašutis "McLaren" komandas vadītājs Martins Vitmāršs. "Šī situācija ir sāpīga, un ja tas ir nepatīkami man, iedomājos, kā ir tiem, kas brauc trasē."
Vitmāršs atsaucas uz šosezon plaši izplatīto situāciju ar ātri nodilstošajām "Pirelli" riepām, kas komandām liek pievērst lielu papildus uzmanību šai pozīcijai, kas tieši ietekmē sacensību iznākumu, taču uz autosportu īsti neattiecas. Taču tai ir arī piekritēji, kas norāda, ka šābrīža F-1 sacensības ir tiešs pretstats tam, kas notika trasē pirms desmitgades, kad bieži vien "pole position" ieguvējs netraucēti finišēja pirmais, bet viņi ir mazākumā.
"Tam nav nekāda sakara ar autosportu, ja man visu laiku ir jāuzmana riepas," intervijā pēc Ķīnas posma aģentūrai SID izteicies pasaules čempions Sebastjans Fetels. "Iepriekš tu varēji domāt par cīņu trasē, apdzīšanu, bet tagad, kad lieta nonāk līdz tam, tu jūties stulbi. Šodien es divas reizes neaizsargāju savu pozīciju trasē, jo tas būtu tas pats, kas iešaut sev kājā."
"Vairākas reizes redzēju, kā piloti līkumos to vien dara, kā saudzē riepas," Fetelam piekrīt bijušais F-1 pilots Žaks Vilnēvs. "Tas nav autosports!"
F-1 vadība sola, ka situācija ar riepām uzlabosies pēc nākamā posma Bahreinā, jo Eiropas un tālākajām sacīkstēm "Pirelli" sola uzlabot riepas.