Oficiālie F-1 riepu piegādātāji "Pirelli" ir veikuši pārbaudi, lai atklātu iemeslus, kāpēc Lielbritānijas "Grand Prix" laikā piecu komandu formulām pārsprāga riepas, un izrādījies, ka tas noticis lielā mērā komandu pašu vainas dēļ, teikts kompānijas izplatītajā preses relīzē.
Kā pirmo problēmas cēloni "Pirelli" min komandu praksi mainīt riepas vietām - kreisās puses riepu pārlikt uz labo pusi un otrādi. Šāda taktika parasti nodrošina labāku riepu darbu, taču Silverstounā sagādāja papildus slodzi un noveda līdz defektam. "Pirelli" gan atzīst, ka arī paši nav novērtējuši problēmas, kas var rasties pēc šādas riepu pārvietošanas.
Otrs iemesls - gaisa spiediens riepās, kas bijis zemāks par "Pirelli" ieteikto. Trešais - riepu savērsuma leņķis. Tāpat "Pirelli" atzīmē trases apmaļu asos stūrus, kas sekmējuši riepu defektu rašanos. Kompānija norāda, ka riepas, kas tika izmantotas sacensībās līdz šim, pašas par sevi nekādu risku nerada, ja tiek pielietotas korekti.
"Pirelli" ir palūgusi FIA, lai turpmāk tās delegāti sacensību laikā kontrolētu riepu piegādātāju prasību izpildi no komandu puses. Tāpat riepu piegādātāji vēlas izmaiņas noteikumos, kas paredzētu tiešsaistes režīmā saņemt no komandām datus par riepu spiedienu un temperatūru, ka arī savērsuma leņķiem.
"Pirelli" apsolījuši, ka Vācijas "Grand Prix" posmā piegādās komandām jauna tipa aizmugurējās riepas, kurās metāla joslas vietā ievietots kevlārs. Šīs riepas tika testētas Kanādas posma brīvo treniņu laikā.