Ar Sebastjana Fetela uzvaru noslēdzās Vācijas GP izcīņa Nirburgringā. Uz pjedestāla kāpa arī abi "Lotus" piloti Kimi Raikonens un Romēns Grožāns, kamēr ceturto vietu izcīnīja Fernando Alonso.
Startā Luiss Hamiltons nespēja noturēt savu pirmo starta pozīciju un piekāpās abiem "Red Bull" pilotiem Sebastjanam Fetelam un Markam Vēberam. Nevar aizmirst, ka Hamiltona formulai pirms sacīkstes tikai mainīta degvielas sūkņa sistēma, bet tieši pirms starta novērstas problēmas arī priekšējo bremžu sistēmu. Tomēr pirmais pilots, kas izstājās sacīkstē bija Felipe Masa, kurš ceturtajā aplī saslīdēja pirmajā līkumā un izstājās, jo dzinējs noslāpa.
No līderiem pirmais boksos devās Hamiltons un, lai 'nosegtu' britu pilota stratēģiju, viņa piemēram sekoja arī pārējie līderi. Marka Vēbera boksu apmeklējums beidzās ar fiasko – aizmugurējais ritenis netika pienācīgi pieskrūvēts un tas nokrita boksu celiņā, kur notrieca TV operatoru. Tas pielika punktu austrālieša cerībām izcīnīt vēl vienu uzvaru Nirburgringā.
Tostarp lielisku tempu ar mīkstajām riepām demonstrēja Romēns Grožāns, kurš ar "Lotus" spēja palikt trasē ar šo riepu sastāvu krietni ilgāk par līderiem un tā rezultātā pēc boksu apmeklējuma pacēlās uz otro vietu – uzreiz aiz Sebastjana Fetela. Kimi Raikonens tostarp spēja apdzīt trasē abus "Mercedes" pilotus, kuriem sākās problēmas ar riepām, un tādejādi soms pacēlās uz trešo pozīciju. Tikmēr Fernando Alonso vairākus apļus nespēja tikt galā Luisam Hamiltonam un šajā cīņā abi zaudēja daudz laika attiecībā pret līderiem.
Pēc Žila Bjanki izstāšanās trases malā ar degošu "Marussia" formulas dzinēju, trasē nācās izlaist drošības mašīnu, jo bez uzraudzības neitrālajā pārnesumā atstātā formula sāka ripot atpakaļ un šķērsojot trasi, apstājās otrajā trases pusē – ironiskā kārtā – daudz drošākā vietā. Lielākā daļa pilotu izmantoja šo brīdi, lai veiktu kārtējo boksu apmeklējumu, tomēr līderu izkārtojumu tas nemainīja – Fetels saglabāja savu līderpozīciju.
Atlikušajā sacīkstes daļā visi trīs līderi nolēma vēl reizi doties boksos un pirmie to paveica abi līderi Grožāns un Fetels, kamēr Kimi Raikonens bija saglabājis vairāk 'dzīvības' savās riepās un centās no tā gūt priekšrocības, veicot vēlāku boksu apmeklējumu. Tas deva iespēju Kimi uz pēdējiem 10 apļiem uzlikt 'ātrākās' mīkstā sastāva riepas, kuras tajā pašā aplī uzlika arī 4.vietā esošais Fernando Alonso. Raikonens tika garām savam komandas biedram Romēnam Grožānam, tomēr pakaļdzīšanās Fetelam noslēdzās bez rezultāta – vācietis nosargāja līderpozīciju un beidzot izcīnīja uzvaru Vācijas GP un jūlija mēnesī. Otro reizi kopš šī gada Bahreinas GP, uz goda pjedestāla kāpa trīs "Renault" dzinēju pārstāvji. Tostarp ceturto vietu izcīnīja Fernando Alonso, kuram nācās atstāt mašīnu pirmajā līkumā pēc finiša, lai neiztērētu visu degvielu. Tā rezultātā Fetels palielināja savu pārsvaru kopvērtējumā.
Vācijas GP rezultāti
V | Nr. | Pilots | Komanda | Apļi | Laiks | Startā | Punkti |
1 | 1 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing-Renault | 60 | 2 | 25 | |
2 | 7 | Kimi Räikkönen | Lotus-Renault | 60 | +1.0 s | 4 | 18 |
3 | 8 | Romain Grosjean | Lotus-Renault | 60 | +5.8 s | 5 | 15 |
4 | 3 | Fernando Alonso | Ferrari | 60 | +7.7 s | 8 | 12 |
5 | 10 | Lewis Hamilton | Mercedes | 60 | +26.9 s | 1 | 10 |
6 | 5 | Jenson Button | McLaren-Mercedes | 60 | +27.9 s | 9 | 8 |
7 | 2 | Mark Webber | Red Bull Racing-Renault | 60 | +37.5 s | 3 | 6 |
8 | 6 | Sergio Perez | McLaren-Mercedes | 60 | +38.3 s | 13 | 4 |
9 | 9 | Nico Rosberg | Mercedes | 60 | +46.8 s | 11 | 2 |
10 | 11 | Nico Hulkenberg | Sauber-Ferrari | 60 | +49.8 s | 10 | 1 |
11 | 14 | Paul di Resta | Force India-Mercedes | 60 | +53.7 s | 12 | |
12 | 19 | Daniel Ricciardo | STR-Ferrari | 60 | +56.9 s | 6 | |
13 | 15 | Adrian Sutil | Force India-Mercedes | 60 | +57.7 s | 15 | |
14 | 12 | Esteban Gutierrez | Sauber-Ferrari | 60 | +60.1 s | 14 | |
15 | 16 | Pastor Maldonado | Williams-Renault | 60 | +61.9 s | 18 | |
16 | 17 | Valtteri Bottas | Williams-Renault | 59 | +1 aplis | 17 | |
17 | 20 | Charles Pic | Caterham-Renault | 59 | +1 aplis | 22 | |
18 | 21 | Giedo van der Garde | Caterham-Renault | +1 aplis | 20 | ||
19 | 23 | Max Chilton | Marussia-Cosworth | +1 aplis | 21 | ||
Ret | 18 | Jean-Eric Vergne | STR-Ferrari | +38 apļi | 16 | ||
Ret | 22 | Jules Bianchi | Marussia-Cosworth | +39 apļi | 19 | ||
Ret | 4 | Felipe Massa | Ferrari | +57 apļi | 7 |