"auto24 Rally Estonia" pēc pirmās sacensību dienas vadībā ir izvirzījies igaunis Georgs Gross ("Ford Fiesta WRC"), bet vēsturisko auto konkurencē viņu Eiropas čempionāta posmā pārliecinošs līderis ir soms Jari-Mati Latvala ("Audi Quattro").
"Moderno" auto ieskaitē otrais ir Krievijas pilots Aleksejs Lukjaņuks, kurš ir līderis Latvijas čempionāta vērtējumā. Grosu no Lukjaņuka šķir 13,2 sekundes. Iespējams, šī starpība būtu vēl mazāka, ja vien otrajā ātrumposmā krievu ekipāža nebūtu saķērusi priekšā braucošo Jazīda Al-Radži mašīnu, kura pārvietojās ar pārsistu riteni. Turklāt ar akmeņiem, kas lidoja aiz arābu pilota mašīnas, tika izsists Lukjaņuka auto priekšējais stikls. Tomēr abu auto bojājumi nebija tik būtiski, lai izstātos no sacensībām – servisa pārtraukumā viss tika saremontēts un stikls nomainīts.
Līdz trešajam ātrumposmam ātrākā Latvijas pilota godu turēja Jānis Vorobjovs ("Mitsubishi Lancer EvoIX"), taču pēc neveiksmīgas piezemēšanās pilsētas posma tramplīnā viņa auto piemeklēja tehnisks defekts – pārsists eļļas radiators, un Vorobjovs no rallija bija spiests izstāties.
Līdz ar to labākais no Latvijas braucējiem ir Mārtiņš Svilis ("Mitsubishi Lancer EvoVIII"), kurš atrodas 12.vietā absolūtajā vērtējumā un ir līderis savā klasē, bet Aivis Egle ("Mitsubishi Lancer EvoX") ir 15. pozīcijā.
Gross bija ātrākais divos no trim dienas ātrumposmiem, tikai trešajā, pilsētas superspeciālajā posmā uzvarēja Karls Krūda ("Ford Fiesta R5").
Kā jau "Rally Estonia" pierasts, šajā sarežģītajā rallijā ir daudz izstājušos ekipāžu – garākajā (gandrīz 29 km) ātrumposmā vien avarēja sešas. Arī laika apstākļi neatviegloja dalībniekiem "dzīvi" – saule mijās ar spēcīgām lietusgāzēm un pat krusu. Kopumā ralliju turpina 110 piloti "moderno" auto ieskaitē un 38 mašīnas vēsturisko auto vērtējumā.
Otrajā sacensību dienā sportistiem būs jāveic seši ātrumposmi (tikai Latvijas čempionāta ieskaitē braucošajiem – četri).