Abi Latvijas piloti savulaik ir izcīnījušu pasaules čempiona zelta medaļas jauniešu konkurencē laivu klasē JT-250 (Nikita Lijcs 2012.gadā, bet Toms Smilškalns 2009.gadā), un šobrīd savas sportista gaitas sekmīgi turpina citās laivu klasēs.
Tā kā sacensību formāts paredz četru sportistu ekipāžu, kopā ar abiem jaunajiem latviešu sportistiem komandā startēja arī igaunis Jurijs Joula un Krievijas pilots Ivans Ukraiņecs.
Katrs no braucējiem trasē pavadīja nepilnas divas stundas un 8 stundu laikā komanda kopumā veica 163 apļus, kas ir aptuveni 360 kilometri.
Intriga, vai latviešu pārstāvētā ekipāža būs sacensību uzvarētāji, saglabājās līdz pat finišam, jo arī otrās vietas ieguvēji veica tādu pat apļu skaitu. Uzvarētāji bija "Aquashelf Racing" komanda, kas finišēja pirmie.
Situācijas, kad laivām ir vienāds apļu skaits, izturības braucienos ir diezgan reti, jo katra komanda plāno savu pilotu nomaiņas un degvielas uzpildes stratēģiju, kas atšķiras. Sacensību formāts paredz, ka vienlaikus ar pilotu maiņu, laivā tiek uzpildīta degviela. Mēdz būt arī situācijas, kad sacensību laikā notiek tehniskas kļūmes, ko mehāniķi steidz labot pēc iespējas ātrāk, jo ikviena krastā pavadītā minūte liek zaudēt dārgos apļus.
Komanda "Aquashelf Racing" sacensībās piedalījās ar 2 laivām dažādās laivu klasēs, no kurām otra ekipāža ar Dmitriju Šilleru, Andreju Dudaku, Normundu Rāznu un Māri Zemraci klasē PR2 izcīnīja godpilno trešo vietu.
Sacensībās startēja sportisti no Latvijas, Igaunijas, Krievijas, Baltkrievijas un Ungārijas ar RIB tipa laivām, kas pēc konstrukcijas ir ar V veida plastikāta korpusu un piepūšamajiem bortiem. Dažādās laivu klasēs atšķiras dzinēju tilpumi, piemēram, mazākajā klasē PR4 ir paredzēti 60 Zs dzinēji, kamēr lielākajā klasē ar 200 Zs dzinējiem līderu ekipāža veica 251 apli (aptuveni 552 km).
Šāda veida izturības braucieni dažādos formātos notiek regulāri, piemēram, Eiropas čempionāta medaļas tiek sadalītas trīs sacensību kopvērtējumā, summējot komandu izcīnītos punktus katrā no 6 stundu izturības braucieniem.