"Galvenais jaunums - pasākums turpinās! Jo Paikspīkas projektu mēs jau no paša sākuma iecerējām kā ilgtermiņa. Esam guvuši izcilu pieredzi, ir milzīgs datu apjoms, kas jāapstrādā, un sadarbības iestrādes," saka Dambis. ""eO Pp01" sekos "eO PP02". Automašīnas šasija jau ir uzzīmēta, un kā pēc šāgada Paikspīkas teica Andris Dambis - viņam ir pilnīgi skaidrs, kā automašīna izskatīsies un kāda tā būs."
Automobiļa pamata uzstādījumi paliks tie paši - saglabāt klasē labāko jaudas-masas attiecību, taču automašīnas jauda būs divreiz lielāka nekā pirmajam modelim, skaidroja Dambis.
Arī sacensību plāns nākamgad ir apjomīgāks - komanda paredz piedalīties trijos pasākumos. " Bez "Pikes Peak Hill Climb" vēl ir plāns arī aizbraukt uz leģendāro Nirburgringas trasi un labot tur elektromobiļu rekordu," par komandas plāniem stāsta Kristaps Dambis. "Starptautiskā Automobiļi federācija (FIA) plāno ieviest jaunu kalnā braukšanas sacensību seriālu, kas būtu Eiropas ekvivalents Paikspīkai, kas gada nogalē pulcētu sportistus no visas pasaules, un mēs tur gribētu ierasties kā Paikspīkas uzvarētāji!"
Arī nākamgad komandas pilots būs pieredzējušais Jānis Horeliks, kuram šāgada sacensības Paikspīkā diemžēl beidzās ar avāriju un nokļūšanu slimnīcā. "Jānis brauca tempā, kas mums būtu garantējis vietu uz goda pjedestāla. Mēs esam priecīgi par izvēli ievilkt Jāni šajā projektā," saka Kristaps Dambis.
Kā ziņojām, šogad Paikspīkas sacensībās uzvarēja deviņkārtējais pasaules rallija čempions Sebastjens Lēbs ("Peugeot"), kurš uzrādīja jaunu sacensību rekordu.
Savukārt latviešu "eO PP01" tika atzīta par skaistāko Paikspīkas sacensību automašīnu.