Absolūtajā vērtējumā labākā trīs dienu sacensībās izrādījās "Nart-Time" ekipāža no Krievijas - Vladimirs Vasiļjevs un Vitālijs Jevtehovs, kuri kļuva par Krievijas čempioniem "T1" klasē. Otro vietu absolūtajā vērtējumā ieguva Aleksandrs Želudovs un Antons Nikolajevs, bet trešo – Anatolijs un Viktors Voļikovi ("Nart-Time"). Ceturtajā vietā nonāca Aldis un Daira Vilcāni, kuri brauc ar divu valstu licencēm – Aldis ar Krievijas, bet Daira ar Latvijas.
"T2" klasē pirmo vietu izcīnīja Iļja Kuzņecovs un Romans Jelagins, otro godpilno vietu ieņēma Andrejs un Vladimirs Novikovi, bet trešo – Andrejs Rudskojs un Jevgenijs Zagarodjuks.
"Reid Sport" klasē uzvaru svinēja Pāvels Loginovs un Igors Petenko, otrajā vietā ierindojās Aleksandrs Kostrukovs un Jevgēnijs Pavlovs, bet trešo vietu ieguva Jeļena Golubkina un Jeļena Pravdina.
Nedēļas nogalē sportisti no Somijas, Baltkrievijas, Kazahstānas, Ukrainas, Krievijas un Latvijas pierādīja savas prasmes aptuveni 600 km garā trasē pa Viesītes, Krustpils un Madonas apkaimes ceļiem un mežiem.
Lai gan sacensību prologā un otrās dienas sacīkstēs par pirmo vietu absolūtajā vērtējumā cīnījās arī Latvijā dibinātā "Re Autoclub" pārstāvji Tapio Suominens un Marku Hurskainens, viņi svētdien no sacensībām izstājās tehnisku iemeslu dēļ.
"Automašīna izstājās sīkuma dēļ – ātrumkārbas kronšteina vītne notrūka. Šī detaļa bija kalpojusi vairākus gadus, bet tomēr nokrita. Vainu uzņemamies mēs, apsolu, ka mašīnu uzlabosim," solīja "Re Autoclub" dibinātājs Roberts Elbakjans.
Par vissīvāko sacīkšu dienu izvērtās sestdiena, kad dažādu iemeslu – tehnisku un negadījumu – dēļ no sacensībām izstājās astoņas komandas. Trīs komandas - "Re Autoclub" sportisti Jouni Ampuja un Reinis Trūps, Maksims Kirpiļevs un Dmitrijs Ciro ("Nart Time"), kā arī Latvijas pārstāvju Andra Feldmaņa un Krista Feldmaņa ekipāža – šajā dienā īsā laika sprīdī avarēja vienā ceļa līkumā. Diemžēl negadījumā traumas guva "Nart-Time" pilots M.Kirpiļevs, kurš tika nogādāts slimnīcā. Viņa veselības stāvoklis ir stabils.
Sestdien no sacensībām izstājās vēl viena Latvijas komanda – Toms Brants un Mārtiņš Tūters, kuri startēja ar elektriskās piedziņas auto "OSCar".
"Trase bija ļoti ātra. Daudzviet bija gluži kā rallijā, kur gribējās zināt, kas notiek aiz līkuma. Iespējams, tāpēc bija tik daudz avāriju. Rallijā ir stenogramma, te brauc pēc leģendas. Bija dažādi līkumi, to konfigurācijas, turklāt ātrums pirmajām ekipāžām bija liels," atzina sacensību dalībniece Daira Vilcāne. Viņa pastāstīja, ka vissīvākā cīņa ritēja par pirmajām vietām. "Mēs piedalījāmies sava prieka pēc un lai pārbaudītu jauno automašīnu. Braucām savu iespēju robežās, varbūt veiksme stāvēja klāt," atklāja ceturtās vietas ieguvēja.