Pirmajā gadā seriāla ietvaros plānots aizvadīt piecus posmus, kas norisināsies Biķernieku trasē.
"Tas ir loģisks turpinājums 10 gadus ilgušajam vasaras autosprinta čempionātam, kas audzināja potenciālos autošosejas nacionālās klases dalībniekus. Minišoseja ļaus ieskatīties autošosejas aizkulisēs un būs pirmais pakāpiens, lai startētu autošosejas sacīkstēs," par jauno sacensību ideju stāsta seriāla galvenais organizators Eduards Kalve.
Katrā posmā jaunā autošosejas seriāla ietvaros dalībniekiem būs iespēja trasē veikt vairāk nekā 40 kilometrus garu distanci, kas ir garākā distance, ko piedāvā autosporta pasākumi standarta ielas automašīnām. Tāpēc dalībniekiem noteikti jābūt ar labu fizisko sagatavotību un automašīnai ir jābūt labā tehniskā stāvoklī.
"Vēl viens no jaunumiem ir tāds, ka trasē vienlaikus dosies vairākas automašīnas. Atbisltoši jauno sacīkšu formātam, sportistu mērķis ir būt nevis pirmajiem, bet gan uzrādīt pēc iespējas ātrāku apļa laiku. Šis formāts ir kas jauns autošosejas sacīkstēs Latvijā un tāpēc ceram, ka tas izraisīs lielu interesi gan no esošo, gan topošo sportistu vidū," tā Eduards Kalve.
Sacensībās varēs piedalīties ikviens interesents ar savu ielas automašīnu, atļauts piedalīties arī automašīnām, kas sagatavotas sportam. Vienīgais nosacījums - automašīnai jāatbilst minišosejas tehniskajiem noteikumiem. Sacīkstes norisināsies trīs ieskaites klasēs – priekšpiedziņas (FWD), aizmugures piedziņas (RWD) un pilnpiedziņas (4WD) automašīnām.
Minišosejas sacensību seriāls ir saskaņots un tiek rīkots sadarbībā ar Latvijas Automobiļu federācijas (LAF) šosejas komisiju.
Kausa izcīņas kalendārs minišosejā 2014. gadam:
1. posms - 11. maijs, Biķernieku trase, Rīga
2. posms - 8. jūnijs, Biķernieku trase, Rīga
3. posms - 13. jūlijs, Biķernieku trase, Rīga
4. posms - 31. augusts, Biķernieku trase, Rīga
5. posms - 21. septembris, Biķernieku trase, Rīga