Šosezon par vienu no lielākajiem konfliktu cēloņiem varētu kļūt nevis jaunie dzinēji, bet gan degvielas patēriņa ierobežojumi, uzskata bijušais F-1 pilots Mika Salo.
"Domstarpības par degvielas patēriņu radīs daudz strīdu, kas ar laiku riskē pāriet pamatīgos konfliktos," intervijā TV kanālam MTV3 izteicies somu autosportists. "Šodien ļoti daudz kas ir atkarīgs no FIA pozīcijas. Ja viņi parādīs stingru nostāju, komandas sapratīs situācijas nopietnību. Ja FIA sāks piekāpties, tad pēc katras sacīkstes daudz laika vajadzēs veltīt strīdu risināšanai."
Kā zināms, pēc šīssezonas pirmā posma, Austrālijas "Grand Prix", tika diskvalificēts otrās vietas ieguvējs Daniels Rikjardo ("Red Bull"), kura formulas degvielas patēriņš sacīkstes laikā pastāvīgi pārsniedzis FIA noteikto limitu 100 kg/h.
"Red Bull" komanda vainu par degvielas plūsmas pārkāpumiem uzvēla uz sensoru piegādātājiem, britu kompāniju "Gil Sensors", bet tā savukārt norādīja uz FIA pozitīvo tās sistēmu darbu novērtējumu Austrālijas "Grand Prix".