Jētss līderis bija jau pēc pirmās dienas sešiem "dopiem", bet otrajā dienā viņš neuzvarēja nevienā no pieciem ātrumposmiem, tomēr tāpat kļuva par kopvērtējuma uzvarētāju. Otro vietu izcīnījušais krievs Staņislavs Travņikovs ("Mitsubishi Lancer Evolution VIII") uzvarētājam zaudēja 21,86 sekundes, tomēr 16 no šīm sekundēm viņš zaudēja vien pēdējā "dopā".
"Mēs ātri izvirzījāmies rallija vadībā un visu laiku jutām lielu spiedienu no tuvākajiem konkurentiem – Travnikova un Šveda. Otrajā dienā startējām pirmie, kad ātrumposmu segums vēl bija ļoti slidens, kas radīja papildus slodzi, un pieļaut izšķirošu kļūdu bija ļoti viegli. Jā, bija dažas kļūdiņas, tomēr galveno uzdevumu, sasniegt finišu, mēs izpildījām. Turklāt, ar uzviju, jo paveicām to ātrāk par citiem," gandarīts ar sasniegto bija Jēts.
Savukārt trešo vietu izcīnīja lietuvietis Vītauts Šveds ("Mitsubishi Lancer Evolution X"), kurš uzvarētājam zaudēja 41,81 sekundi.
Šie visi sportisti brauca R5 klasē.
No Latvijas sportistiem labākais bija Jānis Vorobjovs ("Mitsubishi Lancer Evolution X"), kurš uzvarēja pēdējos trijos ātrumposmos un noslēgumā izcīnīja ceturto vietu. Zīmīgi, ka pēc pirmās dienas viņš vēl atradās ārpus labāko 15 sportistu vidus. Vorobjovs arī kļuva par N4 klases uzvarētāju.
Tikmēr Elviss Hermanis ("Mitsubishi Lancer Evolution VIII"), kurš pēc pirmās dienas negaidīti ieņēma ceturto vietu, sacensības noslēdza septītajā pozīcijā.
Šajās sacensībās piedalījās arī valsts labākais formulu braucējs Haralds Šlēgelmilhs ("Mitsubishi Lancer Evolution X"), kurš absolūtajā ieskaitē ieņēma 11.vietu, divas pozīcijas zaudējot vien pēdējā ātrumposmā.
Rallijs "Talsi" šogad bija ar starptautisku nozīmi, jo bez LRČ posma Talsos norisinās arī Lietuvas autorallija čempionāta, Ziemeļeiropas zonas (NEZ) rallija čempionāta un NEZ Junioru čempionāta posmi.
Čempionu rallijā, kurā piedalījās četri čempioni no Latvijas, Lietuvas Baltkrievijas un Kuveitas, Čempionu kausu ieguva Baltkrievijas rallija čempioni, lietuvieši Vitauts Šveds/ Žilvins Sakalausks ("JUTA Racing"). Sešu gadu laikā, kopš norisinās "Rally Talsi" laikā norisinās arī "Čempionu rallijs", Šveds/ Sakalausks to ieguva jau otro reizi.
"Ir vienmēr patīkami atgriezties Talsos. Ātrumposmi šeit ir tehniski ļoti viltīgi, un konkurenti ļoti spēcīgi, kas liek koncentrēties jau no pirmā sacensību dienas starta. Diemžēl pēdējā ātrumposmā pārsitām riepu un neizdevās pacīnīties par uzvaru absolūtajā vērtējumā, tomēr iegūtais Čempionu kauss to ļoti labi kompensē. Šis ir ceļojošais kauss, bet, ja iegūsim to trešo reizi, tad ceru, ka organizatori ļaus to paturēt pavisam," pozitīvā noskaņojumā pēc "Čempionu rallija" bija Šveds un Sakalausks.
Tikai pēc pēdējā ātrumposma čempionu cīņu otrajā vietā izvirzījās Latvijas rallija čempions Aivis Egle/ Andis Dauga (PROSPEED, +35,28 sekundes), trešais finišēja Lietuvas rallija čempions Ramūns Čapkausks/ Toms Šipkausks (Capkauskas Racing, +43,83 sekundes).
Kā ceturtais, 3 minūtes 18,59 sekundes aiz Šveds/ Sakalausks, finišēja Kuveitas rallija čempions Salahs Bin Eidans ar stūrmani Simo Koskinenu ("MM-MOTORSPORT"): "Šis bija fantastisks rallijs, kurā ieguvu ļoti vērtīgu pieredzi, kas man noderēs turpmākajām sacensībām. Šeit ir laba atmosfēra, un, ja vien laika apstākļi būs tik pat labi kā šogad, tad ceru, ka man būs iespēja Talsos startēt vēlreiz."
"Šis ir jau sestais gads, kad "Rally Talsi" ir zināms kā "Čempionu rallijs", un arī šogad tas izrādījās spraigs un sportiskām intrigām pilns. "Rally Talsi" šogad izdevies gūt jaunu, starptautisku pieredzi, sarīkojot ne tikai Latvijas, bet arī Lietuvas rallija čempionāta posmu. Turklāt, Talsu novada ceļos šogad varēja redzēt arī Kuveitas rallija čempionu, kurš uz sacensībām mēroja teju 5 000 kilometrus tālu ceļu no cita kontinenta. Ir liels gandarījums, ka mūsu sacensības novērtē arī ārpus Latvijas, tas dod tik nepieciešamo enerģiju, lai arī nākamgad sarīkotu tikpat neaizmirstamu ralliju," pēc sacensībām pacilātā noskaņojumā bija "Rally Talsi" rīkotāja "RA EVENTS" direktors Raimonds Strokšs.
Latvijas rallija čempionāta populārākajā un arī prestižākajā N4 klasē uzvaru izcīnīja Jānis Vorobjovs/ Andris Mālnieks, kuru automašīnai pirmajā dienā tika bojāta degvielas padeves sistēma. Ekipāža otro dienu iesāka no 13. pozīcijas, atpaliekot 1 minūti 28,97 sekundes aiz līdera. Visas dienas laikā ekipāža strauji deldēja konkurentu pārsvaru, uzrādīja ātrāko laiku rallija pēdējos trijos ātrumposmos un izrāva neticamu uzvaru.
"Pirmajā dienā mēs braucām mierīgi, tomēr incidents ar akmeni un degvielas padevi otrajā dienā mums lika braukt maksimāli ātri, lai gūtu pēc iespējas vairāk Latvijas rallija čempionāta ieskaites punktus. Liels prieks, ka ieguvām arī "Power Stage" punktus, kas noteikti noderēs čempionāta izskaņā," pēc uzvaras N4 grupā atzina Jānis Vorobjovs.
Haralds Šlēgelmilhs un Artūrs Pumpurs, kuri sadarbībā ar "RH3 Fonds" "Rally Talsi" laikā aicināja pievērst uzmanību bērnu onkoloģiskām saslimšanām un ar tām saistītajiem sarežģījumiem, ralliju noslēdza 11. vietā. "Šīs bija ļoti emocionālas dienas, jo piedalīties Rally Talsi jau ir patīkams notikums. Bet darīt to cēlu mērķu vārdā, ar tik lieliskiem partneriem kā RH3 Fonds, ir neaprakstāms prieks. Un beidzot, esam sasnieguši arī "Rally Talsi" finišu," gandarīts ar sasniegto bija Haralds Šlēgelmilhs.
Latvijas autorallija čempionātā šogad paredzēti septiņi posmi. Pirmie divi februāra sākumā notika Eiropas autorallija čempionāta (ERČ) Latvijas posma - rallija "Liepāja" - ietvaros, bet trešais posms tika aizvadīts Talsos. Sezonai turpināsies ar ralliju "Kurzeme" un "Latvija". Savukārt kaimiņvalstīs norisināsies Veru rallijs Igaunijā un "300 ezeru" rallijs Lietuvā.
Pirmajos divos čempionāta posmos uzvarēja ar Latvijas licenci braucošais krievu pilots Vasīlijs Grjazins, kurš Talsos nestartēja.
Jau vēstīts, ka februārī nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ nenorisinājās rallijs "Sarma".