Pēc četriem kvalifikācijas braucieniem Nitišs daudzo neveiksmju dēļ bija palicis uzreiz aiz pusfināla, tomēr latvieša pārstāvētā komanda "Olsbergs MSE" upurēja vienības trešā pilota Joni Vīmana kvalifikācijas rezultātu, lai latvietis varētu startēt pusfinālā un krāt pasaules čempionāta kopvērtējuma punktus.
Nitišam nebija veiksmīgs jau pats sacensību sākums, jo pirmajā kvalifikācijas braucienā viņš pārsita riteni un finišēja pēdējā vietā. Līdz ar to pēc pirmās kvalifikāciju kārtas viņš bija tikai 16.vietā. "Pirmo reizi karjerā pārsitu riepu. Žēl, ka tas notika pirmajā aplī un zaudēju tik daudz laika. Centīsimies atgūt zaudēto," pēc neveiksmīgā brauciena sacīja latviešu pilots.
Arī otrajā kvalifikācijas braucienā Nitišs pārsita mašīnas riteni, un viņš atkal palika pēdējais. Pēc divām kvalifikācijas kārtām Latvijas autosportists bija priekšpēdējā, 17.vietā, un pats Nitišs apzinājās, ka situācija nav no labākajām.
"Situācija nav patīkama, bet nedrīkst nokārt galvu. Meklēsim cēloņus, kāpēc divreiz pārsitu riepu, jāuzlabo arī apļa laiki," pēc otrā brauciena sacīja Nitišs.
Trešajā kvalifikācijā Nitišam beidzot izdevās brauciens, un viņš finišēja pirmajā vietā. Latvietim izpalika cīņa ar krievu Timuru Timerzjanovu, jo viņš piedzīvoja avāriju. Visā trešajā kvalifikācijas sērijā latvietis bija ceturtais ātrākais, kas kopvērtējumā ļāva pakāpties uz 12.vietu. "Pārsistās riepas izsita no ritma, bet nu esmu atpakaļ pareizajās sliedēs. Jākoncentrējas un jāiekļūst pusfinālā," pēc veiksmīgā brauciena kaujinieciski noskaņots bija Nitišs.
Ceturtajā kvalifikācijā Nitišs atkal piedzīvoja neveiksmi, vēlreiz tika caurdurta riepa, un braucienā viņš palika pēdējais, piektais. Visā sērijā viņam bija 13.rezultāts, un 13.vieta arī četru braucienu kopvērtējumā. Līdz ar to latvietis palika uzreiz aiz pusfināla. "Tas ir neticami – šādu neveiksmju sēriju piedzīvoju pirmo reizi. No kļūdām mācāmies un paliekam stiprāki!" sacīja Nitišs.
Nitišs palika kā rezervists uz pusfinālu, gadījumā, ja kāds no pusfinālistiem nevarētu doties uz startu. Latvietis tomēr varēja startēt pusfinālā, jo "Olsbergs MSE" komanda upurēja sava trešā pilota Joni Vīmana kvalifikācijā izcīnīto ceturto vietu, lai Nitišs varētu doties uz pusfināla starta un iegūtu svarīgos kopvērtējuma punktus.
Nitišam pusfinālā bija jāstartē no pēdējās starta rindas, un viņa pretinieki bija Antons Marklunds, Andreass Bakeruds, Hennings Solbergs, Patriks Karpentjērs un Sverre Isaksens. Nitišs startā pakāpās uz trešo vietu un finišu sasniedza šajā pozīcijā, sasniedzot finālu. Viņa komandas biedram Bakerudam bija divas reizes jābrauc "Joker" aplī pāragrā starta dēļ, un šī iemesla viņš palika ārpus fināla.
Finālā Nitiša pretinieki bija Peters Solbergs, Marklunds, Timerzjanovs, Carpentjērs un Tomass Heikinens. Startā latvietis pakāpās uz piekto vietu, bet tad uz "Joker" apļa rēķina Nitišs pakāpās uz ceturto vietu, kurā arī sasniedza finišu.
Par uzvarētāju kļuva Solbergs, kurš kļuva par pirmo pilotu, kurš uzvarējis divos posmos šajā sezonā. Otrajā vietā ierindojās Marklunds, bet trešajā vietā – Timerzjanovs.
Pasaules čempionāta kopvērtējumā pēc septiņiem posmiem Nitišs ir trešajā vietā ar 133 punktiem. Līderis ar 155 punktiem ir Solbergs, bet uz otro vietu pakāpies ir Heikinens, kura kontā 135 punkti.
"Lai gan sacensību pusfinālam nekvalificējos, man bija iespēja startēt pusfinālā un finālā, kura finišā man pietrūka tikai pussekunde līdz pjedestālam. Apzinos, ka ceturtā vieta šādās sacensībās ir izcils rezultāts, tomēr es vēlos būt starp ātrākajiem un atkal kāpt uz goda pjedestāla," pēc sacensībām uzsvēra Nitišs. "Liels paldies "Olsbergs MSE" komandai par lielisko darbu! Paldies arī līdzjutējiem Latvijā, kuri izturēja šo spraigo un nervus kutinošo sacīkšu nakti. Tiekamies Francijā."