Pēc pasaules rallija čempionāta (WRC) Vācijas posma dramatiskajām pirmajām dienām šķita, ka pēdējā sacensību diena būs mierīga un prognozējama, jo līderu pārsvars bija pietiekams, lai piloti izvairītos no lieka riska cīņā par sekundēm, taču realitāte izrādījās pavisam citāda.
Kā ziņojām, soma Jari-Mati Latvalas ("Volkswagen") pārsvars pār otrajā vietā esošo Krisu Mīki ("Citroen") bija vairāk kā 50 sekundes, ar ko pilnīgi pietiktu, lai trešās rallija dienas četrus ātrumposmus aizvadītu bez lieka stresa, taču jau pirmais svētdienas "dops" visu sagrieza ar kājām gaisā.
Pamatīgu avāriju dienas pirmajā ātrumposmā piedzīvoja rallija līderis Latvala, nokūleņojot pa šajā rallijā jau daudz cietušajiem Vācijas vīnogulājiem. Mašīna bija pārāk cietusi, lai ekipāža tiktu līdz ātrumposma finišam, kas nozīmēja, ka somu pilotam jāaizmirst par uzvaru Vācijas rallijā.