Tuvākajā nākotnē nav gaidāma hibrīdauto ienākšana pasaules rallija čempionātā (WRC), atzinis FIA Rallija komisijas vadītājs Jarmo Mahonens.
FIA Rallija komisijā nupat apspriests čempionāta attīstības plāns līdz 2017.gadam un tajā nav paredzētas "revolucionāras" tehniskas pārmaiņas, vēsta prominentais britu izdevums "Autosport". Mahonens noraidījis baumas, ka 2017.gadā WRC varētu iesaistīties automašīnas ar hibrīda dzinējiem, jo tāda esot Japānas autoražotāju "Toyota" interese. Kā zināms, "Toyota" ir sākusi intensīvu sava "Yaris" modeļa izstrādi pasaules rallija čempionātam.
"Pagaidām es neredzu, ka hibrīdauto varētu ienākt rallijā," intervijā "Autosport" izteicies Mahonens. "Tā nav taisnība, ka "Toyota" grib hibrīdauto. Dažādiem autoražotājiem ir dažādi mērķi, taču mums ir savi kopsaucēji. Pagaidām ir pāragri runāt par hibrīdauto rallijā."
"Mēs esam runājuši par dažāda izmēra dzinēju ieviešanu ar kontrolējamu degvielas padevi un tamlīdzīgas lietas, taču tas ir ļoti dārgi un šobrīd nerealizējams - arī par to runāt ir pāragri," saka WRC komisijas vadītājs. "Pagaidām mēs rallijā redzam tikai tradicionālās automašīnas."
FIA WRC komisijas prezidents Karloss Barbosa iepriekš izteicies, ka līdz šīs sezonas beigām cer sagaidīt 2017.gada tehniskos noteikumus, taču Mahonens atzina, ka tas diez vai būs iespējams. "Nav noslēpums, ka mēs esam to iekavējuši," viņš saka. "Taču par pamatprincipiem ir jāvienojas vēl decembrī, jo Pasaules motoru sporta padomes (WMSC) sēdē martā mums ir kaut kās jāprezentē."