Viens no vistalantīgākajiem un visstraujāk progresējošajiem Latvijas jaunajiem motokrosistiem Pauls Jonass "Škoda" oficiālā dīlera "Karlo Motors" autosalonā saņēmis savu pirmo automašīnu – "Škoda Citigo G-Tec", kas rūpnieciski sagatavota darbināšanai ar saspiestu dabasgāzi CNG.
Līdz ar jaunās automašīnas nodošanu Paulam Jonasam lietošanā, "Škoda" un oficiālais pārstāvis Latvijā "Karlo Motors" paziņoja par pievienošanos Paula Jonasa atbalstītājiem.
"Liels paldies "Škoda" un "Karlo Motors" par atbalstu un šo brīnišķīgo dāvanu – "Škoda Citigo". Šī ir mana pirmā automašīna dzīvē, atliek vien nolikt visus eksāmenus, lai saņemtu autovadītāja apliecību. Šis ir man ļoti piemērots un ekonomisks automobilis, kas man ļoti nepieciešams Beļģijā, lai patstāvīgi nokļūtu no dzīvesvietas līdz treniņu bāzei," neviltoto prieku nespējot apslēpt, stāsta Pauls Jonass.
"Škoda Citigo G-Tec" ir īpaši piemērots tādiem jauniešiem kā Pauls Jonass. Tas ir neliels auto, kas ir aprīkots ar viena litra CNG dzinēju. Tādējādi Pauls Jonass ne tikai pārvietosies ar auto, kura degvielas izmaksas uz simts kilometriem šobrīd ir aptuveni 2,9 eiro, bet arī darīs to videi draudzīgi, jo ar CNG gāzi darbināmo dzinēju CO2 izmešu apjoms ir viens no vismazākajiem starp auto būvē izmantotajiem iekšdedzes dzinējiem. "Škoda Citigo G-Tec" gadījumā tas ir tikai 79 g/km.
Neskatoties uz lielo CNG automašīnu popularitāti Eiropā, Latvijā šādas automašīnas gāzes uzpildes staciju trūkuma dēļ šobrīd ir vispiemērotākās lieliem autoparkiem, kuri var izveidot savu CNG gāzes uzpildes staciju, vai arī privātajiem lietotājiem, kuri var izmantot privātām vajadzībām paredzētos lēnās uzpildes kompresorus.
Par Paula Jonasa automašīnas uzpildi Latvijā rūpēsies viņa atbalstītājs "Latvijas Gāze". Taču "Karlo Motors" mērķis ir veicināt CNG gāzes uzpildes staciju tīkla attīstību Latvijā.
Šobrīd "Škoda" modeļu klāstā ir trīs ar saspiestu dabas gāzi CNG darbināmi modeļi: "Citigo G-Tec"; "Octavia G-Tec" un "Octavia Combi G-Tec".