Starptautiskā Automobiļu federācija (FIA) ir apstiprinājusi virtuālā drošības automobiļa ieviešanu F-1 sacensībās, liecina FIA publicētās izmaiņas 2015.gada F-1 čempionāta nolikumā.
Šī virtuālās drošības mašīnas režīma procedūra tika izmēģināta triju noslēdzošajo 2014.gada sezonas F-1 čempionāta posmu treniņbraucienos un tās izstrādē piedalījās visas F-1 komandas.
Virtuālās drošības mašīnas režīms tiks aktivizēts trases posmos, kuros pastāvēs potenciāls risks sacensību dalībniekiem vai trases personālam gadījumos, kad nav nepieciešama reālas drošības mašīnas izbraukšana trasē. Režīma aktivizēšanas laikā displejos trasē parādīsies uzraksts VSC ("virtual safety car" - virtuāla drošības mašīna). Kamēr šis uzraksts būs ieslēgts, piloti nedrīkstēs iebraukt boksos, izņemot riepu maiņas nepieciešamību, kā arī attiecīgajā sektorā braukt ātrāk par FIA noteikto minimālo ātrumu. Pilots, kurš pārkāps šos noteikumus, saņems sodu pēc sacensību komisāru ieskatiem.
Kad sacensību vadība nolems, ka risks attiecīgajā trases posmā vairs nepastāv, komandas saņems informāciju par režīma atcelšanu, pēc kā 10 - 15 sekunžu laikā nodzisīs arī uzraksts VSC uz displejiem trasē un piloti uzreiz varēs atjaunot cīņu. Vēl pēc 30 sekundēm displejos nodzisīs arī zaļais signāls.
Ideja par virtuālo drošības mašīnu radās pēc traģiskās Žila Bjanki avārijas Japānas "Grand Prix" posmā, kad F-1 vadība sāka apsvērt iespēju ieviest vēl stingrāku pilotu braukšanas ātruma kontroli tā sauktajā dzelteno karogu zonā.