Rally Liepāja kvalifikācija - 8
Foto: F64

Eiropas rallija čempionāta (ERČ) otrā posma, "Rally Liepāja 2015", ātrumposmus apmeklējuši 20 tūkstoši skatītāju, un Liepājas viesnīcas citkārt klusajā ziemas periodā izbaudījušas krietnu klientu pieplūdumu, informē portāls "liepajniekiem.lv", atsaucoties uz sacensību rīkotāja ziņojumu Liepājas pilsētas domē.

"Darbs bija spraigs, bet esam saņēmuši labas atsauksmes. Ja par 2014.gada ziemas rallijs tika novērtēts kā trešais labākais [ERČ sezonā], tad par šā gada pasākumu speciālisti atzina: esam spēruši vēl soli uz priekšu," Liepājas domes Attīstības komitejas deputātiem atklājis rallija direktors Raimonds Strokšs.

Apkopotā informācija liecina, ka 2015.gada "Rally Liepāja" šogad apmeklējuši 20 000 skatītāju, sacensībās piedalījās 70 ekipāžas no 20 valstīm un pārstāvēti bija 10 dažādi auto ražotāji. "Visvairāk apmeklētāju bija rallija atklāšanas pasākumā," norāda Strokšs. "Bija daudz ārzemju viesu – ciemiņi no Čehijas, Polijas un citām valstīm."

Akreditējušies ziemas rallijam bijuši 130 mediju pārstāvji – ne tikai no Latvijas, bet arī Čehijas, Polijas, Francijas, Igaunijas, Lietuvas u.c. "Sasniegtā auditorija televīzijā vien bija vairāk nekā 1,5 miljoni skatītāju," skaidro rallija direktors: ""Eurosport" kanālā šogad raidīja četrus raidījumus, kas ir par vienu vairāk, nekā iepriekšējā gadā."

Savukārt viesnīcas rallija laikā Liepājā bijušas aizpildītas par visiem 100%, rāda apkopotā informācija.

To apstiprina arī Liepājas tūrisma un informācijas biroja vadītāja Zane Gaile, kura uzsver: "Tūrisma birojs atbalsta šādu pasākumu rīkošanu, kas notiek tūrisma nesezonā. Ziemas rallijs ir tas brīdis, kad piepildās viesnīcas. Gan ar sportistiem, gan skatītājiem. Viesnīcas atbalsta šāda pasākuma rīkošanu arī turpmāk. Arī ēdināšanas uzņēmumi ir apmierināti, jo vismaz pilsētas centrā noslogojums pasākuma laikā bija tuvu pilnībai."

Pilsētas domes priekšsēdētāja vietnieks Jurijs Hadarovičs norādīja, ka ziemas rallijs ir "labs piemērs, kā tūrisma nesezonā piepildīt Liepāju ar ciemiņiem". Viņš uzskata: "Pašvaldības ieguldītie līdzekļi šī pasākuma atbalstīšanā noteikti atmaksājas, jo šis pasākums ir milzīga reklāma Liepājai starptautiskā mērogā."

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!