Igaunijas ekipāža Sīms Plangi/Mareks Sarapū ("ASRT") bija ātrākie "Delfu" ātrumposmā "Rally Talsi" un uzvarēja arī rallija kopvērtējumā, liecina neoficiālie sacensību rezultāti.
Plangi/Sarapū bija ātrākie kopumā astoņos no 11 šā rallija ātrumposmiem, ieskaitot 13,08 kilemetrus garo devīto "dopu", kam bija dots "Delfu" vārds. Vienīgie, kas spēja igauņus apsteigt bija cita Igaunijas ekipāža Kaspars Koitla/Andress Otss, kuri uzvarēja ceturtajā ātrumposmā, un lietuvieši Martins Samsons/Mindaugs Varža, kuri bija ātrākie abos pilsētas superspeciālajos posmos sestdien vakarā.
Kopvērtējumā Plangi/Sarapū par 51 sekundi pārspēja savus tautiešus Rolandu Muraku/Kalli Adleru, bet trešajā vietā ierindojās lietuvieši Vītauts Šveds/Žilvins Sakalausks. Labākā no Latvijas ekipāžām bija Jānis Votobjovs/Andris Mālnieks, kuri palika sestie, toties izcīnīja ceļojošo prestižo "Rally Talsi" Čempionu kausu. Atgriežoties rallija sacensībās pēc ilgāka pārtraukuma, septīto vietu izcīnīja vairākkārtējais Latvijas čempions Ivars Vasaraudzis, kuram stūrmaņa pienākumus pildīja Latvijas hokeja izlases aizsargs Oskars Bārtulis. Viņi izcīnīja arī otro vietu LRC1 vērtējumā.
LRC1 klasē uzvarēja lietuvieši Dominiks Butvils/Romans Vaitkēvičs, LRC2 klasē - Plangi, bet LRC2 klasē dubultuzvara "SRT" komandai - pirmais Vasīlijs Grjazins, otrais - Ralfs Sirmacis.
Līdz ar to jaunais igauņu pilots šogad ir uzvarējis visos četros līdz šim aizvadītajos Latvijas rallija čempionāta posmos un pārliecinoši nostiprinājies kopvērtējuma vadībā.
"Rally Talsi" bija Latvijas čempionāta ceturtais posms un pirmais vasaras sezonas rallijs Baltijā. Rallija trasē šogad tika iekļauti klasiski Talsu apkārtnes ātrumposmi, ieskaitot šo sacensību "klasiku" - gandrīz 26 kilometrus gadu noslēdzošo ātrumposmu, kas arī šogad ieviesa korekcijas galīgajā kopvērtējumā, bet arī visa rallija garumā ekipāžām "piedzīvojumu" netrūka.