"Electric Fox" jeb "elektriskā lapsa" būs pilnībā elektrisks auto, kurā tiks izmantota "OSC" projektā "Drive eO" iegūtā pieredze. Mašīnas šasija pasūtīta un izgatavota Anglijā, bet par dizainu un tehnisko aprīkojumu atbild "OSC".
Māris Ozoliņš portālam "Delfi" atklāja, ka startēts ar šo auto tiks ārzemēs, jo Latvijā nav ne atbilstošas dragreisa automašīnu klases, nedz trases. "Tuvākās sacensības šādiem auto notiek Zviedrijā, Somijā un Anglijā, un uz turieni arī dosimies," saka pilots.
Sacīkšu trasēs Latvijas "elektriskā lapsa" izbrauks, visticamāk, nākamgad. Tās testi varētu sākties šā gada rudenī.
"Ar dragreisu nodarbojos kopš 2007. gada un šajā laikā esmu izcīnījis trīs Latvijas čempiona titulus. Līdz šim braucu ar 1000 zirgspēku "Mitsubishi Lancer Evo", bet pēc 2014. gada sezonas, kurā izcīnīju bronzu, sāku nopietni pārdomāt - ko darīt tālāk?" "Electric Fox dragster" mājas lapā raksta Māris Ozoliņš. "Mani iedvesmoja dragreisa leģendas Dona Gārlitsa sasniegtais pasaules rekords ar pilnpiedziņas elektromašīnu, kā arī viņa mērķis sasniegt ātrumu 200 jūdzes stundā (321 km/h), un viss nostājās savās vietās. Atcerējos, ka mums Latvijā ir viena no progresīvākajām elektromašīnu sporta kompānijām pasaulē (..) un pēc sarunas ar Andri Dambi mans sapnis pārtapa par plānu uzbūvēt elektroauto rekorda labošanai."
Kā zināms, šā gada jūnijā Andra Dambja komanda ar pilnpiedziņas "eO PP3", neskatoties uz tehniskām problēmām, sasniedza jaunu elektrisko mašīnu trases rekordu prestižākajā kalnā braukšanas sacensībās pasaulē "Pikes Peak International Hill Climb" Amerikā.