Britu F-1 čempions Džensons Batons vēloties visdrīzākajā laikā no "McLaren" iegūt skaidrību par viņa nākotnes izredzēm turpināt braukt šajā komandā.
35 gadus vecajam pilotam līgums ar "McLaren" komandu gan ir spēkā līdz nākamās sezonas beigām, taču viņš vēloties "tuvāko nedēļu laikā" noskaidrot, vai komanda to arī darīs, raksta BBC.
"Šie ir jautājumi, kas jāapspriež ārpus sacīkšu trasēm," norāda Batons. "Tas vienmēr ir atkarīgs tikai no paša. Cerams, tuvāko nedēļu laikā būs kāda skaidrība."
"Mums komandā ir divi pasaules čempioni un mēs pagaidām gribam viņus paturēt," saka "McLaren" F-1 komandas vadītājs Ēriks Buijē.
Atšķirībā no Batona Fernando ALonso ir "ciets" līgums, bet britu pilota situāciju sarežģī finansiālais aspekts. Zinātāji teic, ka Batona līgums uz 2016. gadu paredz viņam algas kāpumu par 2,3 miljoniem mārciņu, jo viņš šogad piekrita samazināt savu atalgojumu uz pusi, no 10 uz 6,6 miljoniem. Alonso alga komandā ir 26,2 miljoni mārciņu gadā.
"McLaren" F-1 komandai jau divus gadus nav ģenerālsponsora, un nav gaidāms, ka tāds varētu parādīties, turklāt komanda zaudēs apmēram 13 miljonus mārciņu naudas prēmiju, ko F-1 komandām izmaksā sezonas beigās atbilstoši rezultātiem. Pēc pārejas uz "Honda" dzinējiem "McLaren" aizvada vienu no sliktākajām sezonām visā savā pastāvēšanas laikā - F-1 Konstruktoru kausa izcīņā tā atrodas priekšpēdējā, devītajā vietā. Pērn "McLaren" komanda bija piektā.
Ja "McLaren" izvēlēsies apspriest ar Batonu algas jautājumu, tas skaitīsies līguma pārkāpums un britu pilota drīkstēs pamest komandu, norāda BBC. Taču komandai tuvu stāvoši cilvēki zina teikt, ka Batonam patīk darbs pie bolīda attīstīšanas, kurā viņš strādā kopā ar Alonso, un uz citu F-1 komandu Batons nevēloties pāriet, turklāt nav arī daudz iespēju - "Mercedes", "Ferrari", "Williams", "Force India", "Lotus" un "Red Bull" jau ir līgumi ar pilotiem. Līdz ar to atliek čempionāta jaunpienācēji "Haas" un "Sauber", kuru finansiālais stāvoklis arī nav "spīdošs".