"Ferrari" F-1 komanda ir izmantojusi savas veto tiesības un bloķējusi Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) priekšlikumu par dzinēju izmaksu ierobežošanu, vēsta ārzemju mediji.
FIA ir izanalizējusi F-1 komandu priekšlikumus par izmaksu samazināšanu, ieskaitot globālu budžetu ierobežošanu, samazinot izdevumus uz tehnisko un sportisti nolikumu izmaiņām, kā arī paplašinot izmantojamo mezglu un detaļu tālāku standartizāciju.
Viens no priekšlikumiem, kas izskanēja F-1 stratēģiskās grupas sēdē, ir arī F-1 motoru un pārnesumkārbas cenas "griestu" noteikšana klientu komandām. Lielākā daļa F-1 komandu nobalsoja par šo priekšlikumu, taču "Ferrari" izmantoja savas veto tiesības.
Ievērojot F-1 čempionāta intereses, FIA nesāks to apstrīdēt tiesā, tā vietā uzsākot konsultācijas ar visām ieinteresētajām pusēm par iespēju 2017. gada sezonā ieviest "klientu dzinējus". Pēc apspriedēm var tikt izsludināts konkurss par pieejamāku dzinēju piegādi nekā tie, kas komandām tiek pārdoti šobrīd, ziņo portāls "f1news".
Kā zināms, "Ferrari" dzinējus piegādā "Sauber" un "Marussia" F-1 komandām, kamēr "Mercedes" dzinējus bez rūpnīcas komandas izmanto arī "Williams", "Force India" un "Lotus". "Red Bull" un "Toro Rosso" šosezon brauc ar "Renault" motoriem, bet nākamsezon pāries uz "Ferrari", jo franču autoražotāji atjaunos paši savu F-1 komandu. "McLaren" vienība izmanto "Honda" spēka agregātu.