Šajā sezonā Latvijas labākā un vienīgā formulu braucēja Haralda Šlēgelmilha karjera uzņēma jaunus apgriezienus - viņš "ArtLine" komandas sastāvā uzsāka veiksmīgus startus "Lamborghini Super Trofeo" sērijā, bet sezonas izskaņā par pārsteigumu daudziem atgriezās Eiropas "Formula 3" čempionātā. Dalība pēdējos divos posmos Nirgurgringā un Hokenheimā bija daļa no "ArtLine" ambiciozā plāna uzbūvēt jaunu F-3 šasiju un konkurēt ar vareno "Dallara" kompāniju.
Pirmā publiskā informācija par "ArtLine F3" projektu parādījās šī gada sākumā. Kad un kā Tu tajā tiki iesaistīts?
"ArtLine" mani uzrunāja uzreiz pēc pirmās "Super Trofeo" sacīkstes, kad pārliecinājās par manām spējām. Viņi uzaicināja mani uz pirmajiem testiem, kur no vienas dienas viss pārvērtās par četrām testu dienām. Uz šo brīdi kopā esmu nobraucis jau 16 testus dienas un ap 4000 kilometrus. Tomēr pirms debijas sacīkstēm Nirburgringā un Hokenheimā informāciju par šo projektu paturēju pie sevis, jo tur nepārtraukti notika darbība, situācija mainījās, projekts attīstījās. Turklāt nebija skaidri zināms, kad būs gatavas pirmās šasijas un kad varēsim debitēt sacīkstēs. Kopumā man bija liels gandarījums par šo uzaicinājumu, jo pirms tam komanda kandidātos uz pilota lomu bija izvērtējusi 2010. gada "Formula Renault 3.5" čempionu, krievu pilotu Mihailu Aļešinu, kurš pēdējās divas sezonas startē "IndyCar" un 2010. gada Vācijas F-3 čempionu Tomu Dilmanu, kurš pēdējās sezonās startē GP2 un "Formula Renault 3.5" un kurš ir ļoti ātrs pilots. Pats kādu laiku nebiju apritē un tāpēc bija īpaši patīkami, ka viņi izvēlējās mani.
Pēdējā F-3 posmā Tev bija arī komandas biedrs – jaunais Vācijas F4 čempions Marvins Dīnsts.
Jā, komanda viņu pieaicināja uz testiem Rustavi trasē Gruzijā un viņam bija uzstādījums izbraukt tikpat ātri kā man vai ātrāk, lai uz ļoti izdevīgiem noteikumiem viņš varētu startēt pēdējā F-3 čempionāta posmā Hokenheimā. Pēc pirmajām divām testu dienām viņš bija sekundi aplī lēnāks par mani un vēl pēc diviem testiem viņam bija iespēja startēt arī Hokenheimā.