Pēc 15 gadu sadarbības franču sampanieša ražotāji "Mumm" ir nolēmuši aiziet no F-1 čempionāta un turpmāk "Grand Prix" sacīkšu uzvarētāji laistīsies ar citas markas dzirkstošo dzērienu, ziņo ārzemju mediji.
Kompānijas "Pernod Ricard" pārstāvji atklāja, ka neesot spējuši vienoties ar F-1 vadību par līguma pagarināšanu, turklāt "Mumm" piedāvātie pieci miljoni eiro par sezonu nosaukti par "neatbilstošu" summu.
"Mēs lepojamies ar savu vēsturi un 15 gadus mums bija prieks oficiāli sadarboties ar F-1, kas palīdzēja mums veidot zīmola atpazīstamību un popularitāti," teikts kompānijas izplatītajā paziņojumā. "Mūsu misija ir saglabāt inovativitāti, priecēt un paplašināt robežas, un tagad mēs esam izvēlējušies jaunu "spēles laukumu" - "Formula E". Tas ir pa īstam globāls jaunums - elektriskās autosacīkstes teicami saskan ar mūsu brenda vērtībām un autosporta dabiskās evolūcijas principiem."
Tādējādi turpmāk F-1 sacensību uzvarētāji uz pjedestāla laistīsies ar "Moet et Chandon" šampanieti, kas atgriežas "karaliskajās" autosacīkstēs - "Moet et Chandon" bija oficiālais F-1 uzvarētāju šampanietis no 1966. līdz 1999. gada.