Mačs ar Čenstohovas komandu "Wlokniarz" mūsu komandai bija šosezon grūtākais un tas arī saprotams – Čenstohovas komanda pirms diviem gadiem bija trešā spēcīgākā pasaulē spēcīgākajā spīdveja klubu līgā Ekstralīgā, pērn finansiālu problēmu dēļ tā vispār nekur nestartēja, bet tagad ir savākusi spēcīgu sastāvu, lai atgrieztos Ekstralīgā. Plus vēl savainojuma dēļ daugavpiliešiem kādu laiku būs jāiztiek bez pašreiz labākā juniora Jevgeņija Kostigova. Ne pirms viena cita mača un arī tā gaitā bažas par uzvaru nebija tik lielas, kā pirms mača un mačā ar "Wlokniarz", taču arī šoreiz tika gūta uzvara – 51:39. Teicami (tikai pāris neveiksmes) brauca "Loko" līderi Maksims Bogdanovs, Fredriks Lindgrens, Jūnass Kīlmekorpi, Andžejs Ļebedevs un Ķasts Puodžuks, kuri mača otrajā pusē tomēr nosvēra uzvaras kausus mūsu pusē.
Viesi bija vadībā ar 19:17, sešus braucienus pirms beigām bija 27:27, bet trīs uzvaras ar 5:1 (divas pēc kārtas Bogdanovam un Ļebedevam, viena Lindgrenam un Ļebedevam) un viena ar 4:2 (Kīlmekorpi un Puodžuks) nodrošināja uzvaru visā mačā jau pirms pēdējā 15. brauciena. Šoreiz tikai vienu punktu uz diviem atveda mūsu juniori un to izdarīja 16 gadus vecais komandas debitants Artjoms Trofimovs, kurš dienu iepriekš bija viens no labākajiem Latvijas junioru komandā mačā ar Somijas junioriem (plus divi gados vecāki braucēji) BKSB mototrekā Rīgā (mūsējie uzvarēja ar 45:38).
"Lokomotīve" soļo no uzvaras uz uzvaru "Nice" līgā un poļu sporta portālos jau sāk parādīties "mājieni" gan spīdveja, gan motosporta vadītājiem Polijā – sak, kungi, ko jūs tagad darīsiet, ja Daugavpils komanda atkal uzvarēs "Nice" līgā un iekļūs Ekstralīgā – vai atkal to tajā nelaidīsiet?! Aug virkne talantīgu junioru – tik daudz perspektīvu braucēju (turklāt ir vēl 13-14 gadus veci puiši, kuri vēl nedrīkst piedalīties sacensībās, bet treniņos jau gandrīz neatpaliek no pāris gadus vecākiem braucējiem) mums nav bijis nekad kopš neatkarības atgūšanas. Rīgā, piemēram, ar skaistu braukšanu priecēja tikai 15 gadus vecais Daniils Kolodinskis (8 punkti), kuram tās vispār bija pirmās sacensības karjerā. Viss veidojas tā, lai "Lokomotīve" ne tikai paliktu augstas klases komanda, bet arī lai mums jau tuvākajā laikā būtu iespēja un pat nepieciešamība izveidot komandu Rīgā, jo visi jaunie "Loko" sastāvā netiks, turklāt šosezon Eiropas junioru čempionātā komandām (izlasēm) pirmo reizi piedalīsies Latvijas izlase – beidzot mēs varam izveidot tādu komandu un tā būs konkurētspējīga. Taču tieši šosezon viss nav tik rožaini, jo "Loko" radušās finansiālas problēmas un uz nākamo maču Lodzā 29. maijā ar savu tuvāko sekotāju (attiecīgi 14 un 12 punkti 7 mačos) daugavpilieši, iespējams, dosies bez leģionāriem.
"Latvijas dzelzceļa" pauze komandas atbalstīšanā ievelkas un robs budžetā kļūst arvien lielāks. Spīdvejisti un kluba vadība cenšas saprotoši izturēties pret situāciju un cer uz LDz atgriešanos jau tuvākajā nākotnē, taču nauda ir vajadzīga jau tagad. Situācija ietekmē ne tikai vienu atsevišķu klubu, bet arī Latvijas izlasi, ko veido "Lokomotīves" labākie braucēji un kas šosezon cer atgriezties Pasaules kausa izcīņas pamatsacensībās. Potenciāli mēs varam būt viena no spēcīgākajām izlasēm pasaulē (nesen jau to pierādījām ar 6.vietu Pasaules kausā), turklāt tagad ir tik daudz jaunu talantīgu braucēju, jau kuro sezonu ir lieliska izaugsmes iespēja Nice līgā, taču pats no sevis nekas nenotiks. "Lokomotīve" savulaik ir izkļuvusi no ļoti sarežģītām finansiālām situācijām, jācer, ka izkļūs arī tagad, taču katra no tām pavelk atpakaļ vai vismaz piebremzē jau uzņemto ātrumu.