CSDD Biķernieku kompleksās sporta bāzes rallijkrosa trasē ceļu būves firmas SIA "Binders" speciālisti piektdien, 1. jūlijā, pabeigs tā sauktā netīrā seguma būvniecību. Trases garums kopā sasniegs oficiāli noteikto 1294 metru garumu, no kura vairāk nekā 500 metri ir "netīrā seguma" posms.
"Netīrais segums" sastāv no minerālmateriāla un cementa maisījuma, un šai trases daļai ir jāput un jābūt abrazīvai, lai mazinātu riepu saķeri ar segumu. Atbilstoši Starptautiskās Automobiļu federācijas (FIA) prasībām jaunā rallijkrosa trase būs pagaidām vienīgā Latvijā, kuras sporta veidam raksturīgā "netīrā seguma" posms tiek ieklāts līdzīgi kā asfalts – ar ieklājēju.
Šobrīd trasē norit arī asfaltēšana un teritorijas labiekārtošana.
Jau ziņots, ka CSDD Biķernieku kompleksajā sporta bāzē ir uzstādīts pasaulē labākais motosporta trašu drošības aprīkojums – dzelzsbetona barjeras, drošības sētas un dalībnieku parka nobrauktuvju (pitlīniju) dubultās dzelzsbetona sienas. Daļa no tā ir pasaulē vadošā drošības aprīkojuma ražotāja, Šveices uzņēmuma "Geobrugg" dāvinājums Biķernieku trasei. Līdz ar šī dāvinājuma saņemšanu starptautiskie drošības eksperti atzīst, ka Biķernieku trase un jaunbūvētā rallijkrosa trase tiek plānota un veidota, pievēršot pastiprinātu uzmanību sportistu un skatītāju drošībai.