"Audi" nācis klājā ar jaunu motorsporta stratēģiju – šī gada sezona būs pēdējā FIA WEC (FIA World Endurance Championship), pārtraucot dalību arī Le Mans 24 stundu (24 Hours of Le Mans) sacīkstēs. Tā vietā "Audi" jauno sezonu sāks pilnībā elektriskās "Formula E" sacīkstēs.
Šāds lēmums ir saistīts ar "Audi" ilgtermiņa stratēģiju un konkurētspēju nākotnes motorsportā, kā arī lielu zīmola komandas noslodzi, kuru rada dalība vairākos čempionātos un sacīkstēs. "Esam nozīmīgu pārmaiņu priekšā – mūsu ražotās mašīnas kļūst arvien elektriskākas, un līdzīgs kļūst arī mūsu motorsports. Turpmāk cīnīsimies ar elektriskās jaudas palīdzību, kas visnotaļ ir motorsporta nākotne," stāsta "Audi" valdes priekšsēdētājs Ruperts Štadlers.
"Formula E" ir pirmās pilnībā elektriskās sacīkstes, kas labi iederas "Audi" stratēģijā, kas paredz tirgū piedāvāt tikai pilnībā elektrisko akumulatoru modeļus, sākot ar 2018. gadu. Saistības ar šīm jaunajām un vispotenciālākajām nākotnes sacīkstēm zīmolam sāksies jau 2017. gadā, kas izskaidro arī "Audi" ciešāku sadarību ar "Team ABT Schaeffler Audi Sport" šajā 2016 / 2017 sezonā.
Neskatoties uz tik kardinālām pārmaiņām saistībā uz dalību FIA WEC, "Audi" arī 2017. gadā turpinās cīnīties par čempiona titulu DTM sacīkstēs. DTM zīmolam ir nesis vairākus triumfus – šī gada oktobrī "Audi" uzvarēja ražotāju un komandas klasifikācijā, 2013. gadā Maiks Rokenfellers izcīnīja čempiona titulu. Arī viens no titulētākajiem "Audi Sport" braucējiem Mattias Ekstroms, kas septembrī viesojās Rīgā, ir divreiz kāpis uz augstāko pjedestāla pakāpienu DTM sacīkstēs zem četru apļu zīmola.
Jāatzīmē, ka par dalību FIA Pasaules Rallijkrosa Čempionātā (World RX) vēl nav pieņemts galējais lēmums. Kā tika ziņots, Mattias Ekstroms ar "Audi S1 EKS RX quattro" šī gada World RX sezonā jau ir līderos ar lielu punktu pārākumu un to vairs nav iespējams panākt čempionāta pēdējā posmā Argentīnā.
Atteikšanās no FIA WEC pieliek punktu ļoti sekmīgai zīmola karjerai konkrētajā motorsporta jomā. Le Mans sacīkstēs 18 gadu laikā "Audi" ir piedalījies 185 braucienos, "Audi Le Mans" prototipi ieguva 106 uzvaras, izcinija 80 starta pozīcijas un 94 ātrākos sacīkšu apļus, kā arī kopumā tika izcīnītas 13 uzvaras. Šeit "Audi" izcīnīja savu pirmo uzvaru ar TFSI dzinēju (2001), pirmo sasniegumu ar TDI dzinēju (2006), un arī pirmo sporta mašīnu triumfu ar hibrīdpiedziņu (2012), kā arī iezīmēja citus svarīgus notikumus savā un motorsporta vēsturē kopumā. Taču zīmola stratēģijai mainoties līdzi laikam, tagad "Audi" cer uz tikpat veiksmīgu karjeru arī "Formula E" sacīkstēs.