Jaunie F-1 čempionāta īpašnieki, "Liberty Media", vēlas šim sacensību seriālam piešķirtu "jaunu" elpu un to nedaudz amerikanizēt.
"F-1 pēdējā laikā neattīstījās," intervijā "The New York Times" izteicies jaunais F-1 promouters Čeizs Kerijs. "Attīstības bija maz, mārketinga darbību ap F-1 - maz. Mūsu mērķis ir izveidot ietvaru, visai autosporta sabiedrībai kopīgu atmosfēru, taču pagaidām vēl mēs meklējam tam nepeciešamos instrumentus."
"Ļaudis saka, ka mēs "amerikanizēsim" F-1, taču mēs to nedarīsim pilnībā," piebilst jaunais F-1 čempionāta vadītājs. "Taču tai pašā laikā ir jābūt reālistiem un jāatzīst, ka šo sportu vajag daļēji "amerikanizēt"."
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit