Delfi foto misc. - 52876
Foto: McLaren

"McLaren" F-1 komandas sporta direktors Ēriks Buijē nav apmierināts ar sniegumu, ko šīs komandas tehnika un "Honda" dzinēji ir parādījuši pirmajā pirmssezonas testu sesijā, vēsta ārzemju mediji.

"Tas nepavisam nav tas, ko mēs gaidījām," portāls "motorsport.com" citē Buijē. "Mēs veicām maz apļu un neizpildījām uzdevumus. Tomēr pamazām sākam izprast savu mašīnu. Pēc iespējas ātrāk ir jāatrisina problēmas, bet izskatās, ka zaudēto nāksies atgūt jau sezonas laikā."

"McLaren" komanda pirmajos testos Barselonā kārtējo reizi saskārās ar dzinēja problēmām, vairākkārt nomainot dzinēju gan Fernando Alonso, gan Stofela Vandorna bolīdiem.

"Domāju, Japānā ir nedaudz vairāk jāpastrādā, lai noskaidrotu, kāpēc mums radās šīs problēmas," saka Buijē. "Mēs pavisam noteikti nebijām gatavi tam, ka tās parādīties, un esmu pārliecināts, ka arī "Honda" to negaidīja. Viss ir novēršams, bet mēs nebijām plānojuši strādāt pie šiem jautājumiem. Kopumā gan šobrīd esam labākā situācijā nekā bijām pirms gada, bet jāsaka godīgi - gaidījām, ka pēc trim gadiem būs labāk."

Tāpat Buijē norāda, ka dzinēju izgatavotāji "Honda" apmēram par trim gadiem atpaliek no galvenajiem konkurentiem. ""Mercedes", "Ferrari" un "Renault" darbu pie hibrīda dzinējiem sāka jau 2010. gadā, tur jau sen viss ir noorganizēts," portāls "f1i.com" citē "McLaren" komandas vadītāju. "Bet "Honda" sāka "no nulles" tikai 2013. gadā, kad nolēma atgriezties F-1. Līdz ar to viņi par trim gadiem atpaliek no konkurentiem".

Kā zināms, "McLaren" F-1 komanda 2015. gadā atjaunoja sadarbību ar leģendārajiem partneriem un dzinēju piegādātājiem "Honda", bet pirmā kopīgā sezona izvērtās katastrofāla. Desmit komandu konkurencē "McLaren" ieņēma priekšpēdējo, devīto vietu; pie ieskaites punktiem kādreizējai čempionvienībai izdevās tikt piecos "Grand Prix" posmos. 2016. gadā "McLaren" jau ieguva divreiz vairāk punktu un Konstruktoru kausa izcīņā ierindojās sestajā vietā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!