Rallijs "Latvija" arī šogad vienuviet pulcēs ne vien mūsdienu rallija automašīnas, bet arī vēsturiskos automobiļus. Dalībniekiem, kuri startēs ar modernāko sporta tehniku, būs iespēja izcīnīt punktus gan Latvijas rallija čempionātā, gan arī FIA Baltijas rallija trofejas ieskaitē.
"Prieks, ka, mainoties rallija norises laikam, izdevies saglabāt ātrumposmu ģeogrāfiju Jūrmalā, Tukumā un Biķernieku trasē," saka rallija "Latvija" rīkotājs Jānis Krastiņš. "Esmu pārliecināts, ka visu disciplīnu dalībniekiem un skatītājiem tas sniegs jaunu un vērtīgu pieredzi – pēc ilgāka laika perioda šis būs pirmais Latvijā notiekošais vasaras rallijs! Tāpat vēlos arī atgādināt dalībniekiem, ka jau jūlijā sākumā ir pieteikumu pieņemšanas beigu termiņš – atbilstoši FIA prasībām rallija ekipāžām tas noteikts 7. jūlijā, bet rallijsprinta, minirallija un vēsturiskā rallija ekipāžām – 10. jūlijā."
Atbilstoši sportiskajai hierarhijai, pakāpienu zemāk ierindojams Latvijas rallijsprinta čempionāta posms, kura dalībniekiem paredzēta līdz 60 km gara sportiskā distance. Ātrumposmu norise šajā ieskaitē plānota sestdien, 22. jūlijā.
Autosportistiem, kuri vēl tikai uzsāk savu rallija karjeru savas prasmes arī šogad būs iespējams pārbaudīt trīs savam sagatavotības līmenim atbilstošās sacensībās – rallija supersprintā (22.jūlijs) un minirallijā (23.jūlijs).
Par īpaši krāšņu sacensību sastāvdaļu šogad sola izvērsties vēsturisko automašīnu starts "Historic Rally Latvija". Sacensības, kas norisināsies kopumā trīs dienas – no 21. līdz 23. jūlijam, tiks sarīkotas divās daļās – atsevišķi nodalot regularitātes un sporta ieskaitē startējošos dalībniekus. "Historic Rally Latvija" regularitātes ekipāžām paredzētas trīs ieskaites klases - "Regularity Expert", "Regularity Historic" un LAF rallija veterāni. Tikmēr "Historic Rally Latvija" sporta režīma ekipāžām paredzētas kopumā trīs ieskaites – absolūtais vērtējums, "Historic 2WD" un"Historic Lada Classic".